nis

Je kunt jezelf hier voorstellen aan alle anderen op Photoshop-Tutorials.nl

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

nis

Berichtdoor nis op do aug 19, 2010 13:01

Nou ik ben nis, en ik kom uit Zuidhof.
Ben een jaar geleden begonnen met mijn nieuwe hobby photograferen, maar meer richting de natuur.
Na een tijd wat in het photograferen gestoken te hebben, ben ik in aanraking gekomen met photoshop, en heb toen maar photoshop 2 in huis genomen. In het begin heb ik er niet veel tijd in gestoken want wist eigenlijk niet watje er alle maal mee kon doen. Maar nadat ik er een paar keer mee geklungelt had, begon ik het steeds leuker te vinden en kwam ik er achter datje er heel wat mee kan doen waardoor photoshop mij zo aan sprak dat ik zelfs gtst aan de kant schoof en niet meer volgde :D

Doordat ik meer bij photoshop ontdekte, ben ik de laatste tijd ook langzaam begonnen met selfportraits maar daar moet ik zelf ook nog wel wat van leren, maar dat komt wel goed. Verder ben ik ook begonnen met clan logos voor mijn GRAW2 Online 'www.Ghost Elite.eu' clan (nummer 1 van nederland, nummer 4 van europa en nummer 9 van de wereld.) Zal binnen kort hier wel een paar fotos neer zetten die ik heb bewerkt.

Afbeelding
nis

Re: nis

Berichtdoor Gloomy op do aug 19, 2010 13:25

zo zo :D eerste van nederland *thumbs up* lekker dan :D

leuk dat je wat photoshopped :P met photoshop 2 bedoel je denk ik cs2? :P ( ik denk ik vraag het maar XD)

iig welkom op het forum, al wil je iets laten zien of heb je een vraagje, post maar raak ^^
Gloomy

Berichtdoor nis op do aug 19, 2010 13:48

Thenks voor de duimpjes omhoog :D

Maakt niets uit met je vraag, en ja ik bedoelde cs2, maar tot mijn verbazing lees ik dat ik nog wat ben vergeten te type.
Heb twee weken terug photoshop/cs5 genomen dus ik gebruik van af twee weken geleden nu cs5.

Zal zeer binnen kort wat fotos achter laten hier.
Afbeelding
nis

Berichtdoor GekkeWouter op do aug 19, 2010 15:24

Welkom, Nis, leuk om gamers te zien op het forum :)
GekkeWouter

Keer terug naar Introductie