obama!!!

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

obama!!!

Berichtdoor wdvds5 op vr jun 05, 2009 19:20

mijn obama!!

Afbeelding

graag feedback...

wdvds5

Re: obama!!!

Berichtdoor Gloomy op vr jun 05, 2009 19:46

ik zie een foutje.
de vlag rimpelt... maar het briefje niet :P
kijk maar in de groten deuken. de letters enzo blijven naar mijn idee op het zelfde nivea zonder deuken en heuvels.
voor de rest wel grappig. ook al denk ik niet dat amerika blij zal zijn met de afgesneden sterren XD amerika heeft opeens nog maar 48 staten :P
Gloomy

Berichtdoor GekkeWouter op vr jun 05, 2009 21:26

haha idd, dat je de vlag zo drastisch verandert zullen ze niet blij mee zijn :P

wat ik zou doen om het biljet te laten rimpelen: neem een vlag, zonder kleuren, die rimpelt. Dus gewoon een witte vlag met schaduwen. die sla je op als .PSD. dan open je je biljet en doe je Filter > Distort > Displace. vul een paar getallen in (niet te hoog, maar ik zou gewoon wat experimenteren) en klik op ok, dan moet je een .psd selecteren, en dan doe je dus die van de gerimpelde vlag. klik op ok, en kijk wat het wordt. misschien moet je nog wat experimenteren met je cijfers bij displace. dan kun je een echte amerikaanse vlag displacen, op dezelfde manier, en het biljet over de vlag plaatsen, zodat de rimpelingen kloppen. meestal heeft dat een mooi effect.

En voor het hoofd van Obama zou ik eerder zoiets doen:
Afbeelding
Afbeelding

Edit: nu ik er zo naar kijk, heb je ook wel zoiets, maargoed, k zou in ieder geval wel zn hoofd meer centraal hebben, ipv zijn kin. je ziet de bovenkant van zn hoofd nu niet.
GekkeWouter

Berichtdoor wdvds5 op za jun 06, 2009 10:46

is dat wat beter?

Afbeelding
wdvds5

Berichtdoor Gloomy op za jun 06, 2009 17:33

niet veel
hoe ik het zou doen is, de afbeelding in delen knippen en dan de warptool gebruiken op elk deel zodat ze elkaar wel aansluiten maar dat je het per stukje vervormt :)
Gloomy

Berichtdoor rik6230 op za jun 13, 2009 19:38

Leuk idee. Wel zou ik de twee onderwerpen, de vlag en de president, wat meer in evenwicht brengen. Dus minder vlag en meer Obama.
groet,
Rik

Afbeelding
rik6230

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback