Ik heb er even aan gewerkt. Het is een risico om te werken met echte foto's en (vector)vlakken. Het kan alleen werken als het op elkaar aansluit of elkaar ondersteund. Ik vind het hier elkaar erg afstoten dus dan moeten of de zelfgemaakte objecten realistischer worden of de foto van simpeler.

De punten die ik even snel heb behandeld zijn:
- Licht en schaduw is een erg belangrijk punt om je werk realistisch te maken. Vuur geeft een oranje gloed, kijk dan ook goed waar de gloed zich op weerkaatst en maak dat.
Vaak wordt een openhaard gebruikt in een wat donkere ruimte, nu lijkt het meer of de openhaard tentoongesteld staat met een fel spotlight van boven.
- Als je stenen wilt uithakken uit een bestaande muur moet je goed nadenken. Als er gemetseld is zoals nu staan de stenen altijd verder naar buiten dan het hechtingsmiddel (de voegen) Dat komt omdat een voeg nooit uitsteekt omdat deze eerst moet drogen in een stevige positie. (ik heb hier aan de linkerzijde bovenin even aan gewerkt)
En waarom heb je niet gewoon een foto van echt vuur gebruikt als je wel een foto van echt steen gebruikt? Zo had je namelijk ook een foto van een plank kunnen nemen voor de balk boven de openhaard en een metalen vlak voor de onderkant.

Hopelijk heb ik je kunnen helpen