Opzet website

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Opzet website

Berichtdoor Untitled op vr jun 20, 2008 13:28

Hi Guys,

Op dit moment nog druk bezig met een opzet website voor een nail studio.

Het idee van de graphic is ontstaan uit een reclame van een parfum (merk weet ik niet meer), waarbij water in ieder geval een grote rol speelde.

Ikzelf heb het idee dat het nog iets mist. Let me know of jullie nog ideen hebben om aan toe te voegen.

NOTE: de content is voor als nog even onzin :wink: meer ter opvulling.

Afbeelding

Untitled

Re: Opzet website

Berichtdoor Walter op vr jun 20, 2008 14:50

Opzich vind ik het best aardig bedacht, maar het mist inderdaad nog iets. Ik ben meer van het beoordelen dan zelf bedenken van design, maar wat je in ieder geval nog moet doen vind ik, is op een of andere manier een soort scheiding maken in de delen van de website, (o.a. tov menu). Door een lijn(tje), afbeelding, of iets dergelijks.

Het hangt een beetje van het doel van de website af, maar voor informatie is dit eigenlijk niet het goede ontwerp. Dat flesje neemt zoveel van de pagina in beslag, dat je de echte informatie pas onderaan ziet en ook moet scrollen denk ik.

Het is trouwens aan te raden om dit even weg te leggen, en een paar dagen later een heel nieuw design te maken zonder naar deze te kijken.
Walter
Site Admin

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback