[tutorial] over het blenden misschien?

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

[tutorial] over het blenden misschien?

Berichtdoor Gloomy op vr jan 02, 2009 00:15

ik merk vaak dat mensen problemen hebben met het blenden van figuren of renders in een signature.is het misschien iets als ik hierover een tutorial schrijf?
over hoe ik meestal begin als ik een signature ga maken en hoe ik zorg dat alles een goeie kleur krijgt etc?

misschien ook handig als andere mensen dan toevoegen hoe hun dit meestal doen.

Gloomy

Re: [tutorial] over het blenden misschien?

Berichtdoor skydevil op vr jan 02, 2009 14:46

heel graag, want ik vind dit egt het moeilijkste en eigenlijk ben ik nog geen goede tut tegen gekomen die het egt goed uitlegt :D
skydevil

Berichtdoor Mittch op za jan 03, 2009 21:49

Denk na als je hem schrijft dat de tutorial past binnen de site zelf. http://www.photoshop-tutorials.nl
Als je klaar bent met het schrijven moet je even overleggen met Walter op hij op de website kan komen.
(dit geldt ook voor de lindsaylohan tutorial, ik weet niet of die ook van jou is?! )

Groetjes
Afbeelding
Mittch

Berichtdoor Walter op do jan 22, 2009 13:43

Yep, goed idee Gloomy!
En als die klaar is zal ik hem, of jij zelf, op de site plaatsen (eventueel na enkele aanpassingen in overleg)
Walter
Site Admin

Keer terug naar Vragen, Klachten & Suggesties (*** Hier ALLEEN over website en forum; Photoshop - zie beneden!)