ik ben nog niet zo lang bezig met photoshoppen en stel feedback op prijs
gr
Aphraell
m'n doggie

gezichtswissel

out of bounds

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

zonnebloem schreef:Beste Aphrael,
ik heb met bewondering naar jouw werkjes gekeken, errug leuk/mooi.
Vooral die out of bound van het hondje. Helaas is het mij nog steeds niet gelukt om zoiets voor elkaar te krijgen.![]()
Is het misschien mogelijk dat je daar een uitleg (tut) over maakt? Ik zou je zeer erkentelijk zijn en ik weet zeker nog meer liefhebbers![]()
Fijn weekend
"zonnebloem"
GekkeWouter schreef:ik vind de out of bounds het beste, alleen jammer van de lijst. in het echt ziet een lijst om een afbeelding er nou eenmaal niet uit alsof de foto erover doorloopt. en het leuke van out of bounds is dat de hond uit de afbeelding komt. maar door de lijst zit ie weer in de afbeelding, ipv dat hij eruit komt. dus als je een out of bounds afbeelding maakt, doe dan de foto, zoals je hem hebt, en maak de achtergrond om de foto heen doorzichtig. t kan zijn dat je niet weet hoe je dat opslaat? dat had ik namelijk ook toen ik net begon. dan haal je de achtergrond eruit, en sla je hem op als .png. dan zie je gewoon de kleur van bijvoorbeeld het forum om je hond en foto heen. hij is trouwens wel heel goed uitgeknipt! heel goed gedaan. ik denk dat het wel mooier zou zijn als je de hand er ook uit had geknipt. zodat het puur om de hond draait, en er geen afleiding is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten