Pen Tool Path

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Pen Tool Path

Berichtdoor CptBlackBird op za mei 28, 2011 21:43

Hallo,

Ik ben deze tutorial aan het volgens: http://psd.tutsplus.com/tutorials/tutor ... er-design/

En ik moet met de pen tool enkele lijnen, curves, tekenen, en deze dan later enkele effecten geven.
Maar het probleem is, de lijnen worden niet een aparte layer, dus ik kan geen effecten o.i.d toedienen.
Ik zie gewoon lijnen, die ik niet meer weg kan halen en waar ik niks mee kan doen.
Kan iemand me dit misschien uitleggen? De pen tool blijkt namelijk een belangrijke tool te zijn in PS, en ik zou hem graag begrijpen:)

b.v.d.

Mark. :)

CptBlackBird

Re: Pen Tool Path

Berichtdoor picta81 op zo mei 29, 2011 12:22

maak een nieuwe layer en dan uw pen tool lijnen maken,dan kan je effecten maken en veranderen.
Afbeelding
picta81

Berichtdoor CptBlackBird op zo mei 29, 2011 13:03

Ah, I see:) Dankjewel:)

Maar nu ben ik bij deze stap:

Let’s Mask some paths, and create new ones duplicating existing paths. With number 1, select the layer of the path and go to Layer>Layer Mask>Reveal all. Then select a brush with 0% Hardness and a medium size, like 50px. Then select black for the color and start masking that line. Repeat this with numbers 2, 3, 4, and 5.

Maar daar begrijp ik ook niks van, ik weet wel wat elk woord betekend maar ik kom er gewoon niet uit.
Ik klik op "reveal all". Dan pak ik die brush, ga eroverheen en dan gebeurt er niks xD
Dit moet het resultaat zijn hierna: http://d2f8dzk2mhcqts.cloudfront.net/14 ... bb_s13.jpg
CptBlackBird

Berichtdoor CptBlackBird op zo mei 29, 2011 13:04

Ah, I see:) Dankjewel:)

Maar nu ben ik bij deze stap:

Let’s Mask some paths, and create new ones duplicating existing paths. With number 1, select the layer of the path and go to Layer>Layer Mask>Reveal all. Then select a brush with 0% Hardness and a medium size, like 50px. Then select black for the color and start masking that line. Repeat this with numbers 2, 3, 4, and 5.

Maar daar begrijp ik ook niks van, ik weet wel wat elk woord betekend maar ik kom er gewoon niet uit.
Ik klik op "reveal all". Dan pak ik die brush, ga eroverheen en dan gebeurt er niks xD
Dit moet het resultaat zijn hierna: http://d2f8dzk2mhcqts.cloudfront.net/14 ... bb_s13.jpg
CptBlackBird

Berichtdoor CptBlackBird op zo jun 12, 2011 09:39

Niemand?:(
CptBlackBird

Berichtdoor Tfix op vr nov 11, 2011 12:27

denk dat een uitleg ook niet meer nodig is ivm de post al ruim een half jaar oud is.
If You need A Fix
Afbeelding
Tfix

Keer terug naar Vragen, Klachten & Suggesties (*** Hier ALLEEN over website en forum; Photoshop - zie beneden!)