photografie

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

photografie

Berichtdoor Dave op wo jul 23, 2008 12:20

Afbeelding

ben voor het moment,er nog aan bezig . het is een layout. het menu is eenvoudig . de rest is te schrijven in php en css. of flash.dan kan je meer effecten aan toevoegen
moet alleen nog hier en daar wat aanpassingen doen.

photoshop , illustrator
Dave

Re: photografie

Berichtdoor Dave op wo jul 23, 2008 12:27

natuurlijk staat de volledig layout er niet op
photoshop , illustrator
Dave

Berichtdoor Hattem[NL] op wo jul 23, 2008 12:49

Wat er nu staat(ik las dat ie er niet helemaal op staat) ziet dr goed uit :)
ben eigelijk wel benieuwd naar andere helft 8)
Hattem[NL]

Berichtdoor Walter op wo jul 23, 2008 14:10

Als je te grote afbeeldingen hebt, past dat inderdaad helaas niet helemaal in het forum.
Post dan gewoon even een linkje erbij naar de volledige afbeelding :)

Wat ik nu zie, ziet er heel goed uit. Goed kleurgebruik, en mooi bedacht voor een fotografie (achtige) site. Heel leuk en sierlijk gedaan met die witte en paarse lijnen, en die foto's zo leuk schuin, mooi hoor ;)

Die 3e foto vanaf links heeft trouwens boven en onder een zwarte streep, ik zou ze allemaal zoals die anderen doen. Hele foto, alleen witte lijn eromheen.
Overigens zou je eigenlijk van die menu items in je website iets mooiers moeten maken, iets sierlijker wat beter past bij de rest dan simpel tekst. (button, een 'hover' effect, of misschien een 'foto effectje' erbij.
Walter
Site Admin

Berichtdoor Dave op wo jul 23, 2008 14:56

Walter schreef:Als je te grote afbeeldingen hebt, past dat inderdaad helaas niet helemaal in het forum.
Post dan gewoon even een linkje erbij naar de volledige afbeelding :)

Wat ik nu zie, ziet er heel goed uit. Goed kleurgebruik, en mooi bedacht voor een fotografie (achtige) site. Heel leuk en sierlijk gedaan met die witte en paarse lijnen, en die foto's zo leuk schuin, mooi hoor ;)

Die 3e foto vanaf links heeft trouwens boven en onder een zwarte streep, ik zou ze allemaal zoals die anderen doen. Hele foto, alleen witte lijn eromheen.
Overigens zou je eigenlijk van die menu items in je website iets mooiers moeten maken, iets sierlijker wat beter past bij de rest dan simpel tekst. (button, een 'hover' effect, of misschien een 'foto effectje' erbij.

die 3de foto is zo, mss dat ik hem idd nog verranderd.

en met het menu en de hoofd photografie ben ik nog aan het denken wat ik kan doen.
photoshop , illustrator
Dave

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback