Hallo Racer!
Het gebruikte artwork is erg netjes, vooral de grond versterkt het gevoel van ruwe kracht. Alleen je weet dat de auto nu de greppel in gaat hea?

De banden staan in zo'n kleine hoek naar binnen dat hij er waarschijnlijk net in rijd.
Wat er gezegd wordt over de auto wazigheid betwijfel ik. Als je camera op statief en stil staat wordt alleen de auto wazig omdat die beweegt in de tijd dat je sluiter open staat. Als de camera dus stil staat blijft de vaste objecten (hekken, weg etc.) scherp. Alleen de meeste race-fotografen fotograferen volgens mij met de auto's mee waardoor de auto scherp wordt en de achtergrond wazig. Dus hoe je afbeelding nu is komt het voor mij goed over.
Ik heb het niet zo met bliksemschichten, je kan het eventueel wel gebruiken maar doe het dan subtiel. Gebruik het lichtjes en in delen en laat het niet de hoofdrol krijgen. ik keek namelijk eerst naar de bliksem en toen pas naar de auto

Verder erg vette afbeelding. De grond en de rood-witte rand doet me denken aan HDR-fotografie.
Btw. Forza vond ik een bagger spel