photoshop versie informatie

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

photoshop versie informatie

Berichtdoor Gloomy op do dec 25, 2008 10:51

heya hallo. ik had weer eens iets bedacht.
ik lees soms even de tutorials door en bij elke tutorial kom ik wel tegen: welke versie is dit? welke versie is dat?

is het misschien makkelijk erbij te vermelden welke versies van de functies gebruik kunnen maken?
meeste dingen kunnen op versie cs of 7 en hoger. maar sommige dingen ook niet.

Misschien daarnaast ook wel handig om een pagina aan te maken met alle info over de verschillende photoshops en of het wel noodzaklijk is om nu al cs4 te hebben enz.

Gloomy

Re: photoshop versie informatie

Berichtdoor Walter op do jan 22, 2009 13:41

is het misschien makkelijk erbij te vermelden welke versies van de functies gebruik kunnen maken?
meeste dingen kunnen op versie cs of 7 en hoger. maar sommige dingen ook niet.

Ergens op de site :P, stond dacht ik wel dat de tutorials voor Cs en hoger zijn (cs2, cs3, cs4, etc), voornamelijk om het 'in te dekken'. Het blijkt namelijk zoals je zegt dat de meeste tutorials ook met photoshop 7 en soms lager gemaakt kunnen worden. Probleem is alleen dat de meesten (waaronder ik ook) photoshop 7 niet hebben, en bij het schrijven van een tutorial dus ook niet zo makkelijk kunnen controleren wat er nieuw of veranderd is.

Misschien daarnaast ook wel handig om een pagina aan te maken met alle info over de verschillende photoshops en of het wel noodzaklijk is om nu al cs4 te hebben enz.

Een goede; mocht je hier tijd voor hebben en zon overzichtje willen maken, dan kunnen we hem op de site plaatsen!
Walter
Site Admin

Keer terug naar Vragen, Klachten & Suggesties (*** Hier ALLEEN over website en forum; Photoshop - zie beneden!)