Photoshop werkjes (Layouts etc.)

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Photoshop werkjes (Layouts etc.)

Berichtdoor Trung op za maart 15, 2008 13:04

Hallo

Om maar af te trappen met een banaan (Bijna helemaal zelf gemaakt en gebrushed, alleen de sticker is c/p)

Afbeelding

Dan de lay-outs, de eerste is voor Keesbunk.nl
http://img172.imageshack.us/img172/4479/keesbunkbh7.png

De tweede was een lay-out voor een pizzeria/restaurant maar of deze nog echt wordt gebruikt is niet zeker
http://img412.imageshack.us/img412/9748/paulolm7.png

Comments?

Trung

Re: Photoshop werkjes (Layouts etc.)

Berichtdoor Cha0z op za maart 15, 2008 20:16

Wow!
Iemand heeft veel vordering gemaakt hier! :roll:
Goed bezig hoor :)
Op die banaan heb ik niets aan te merken
Op de layouts ook niet, ze zijn alletwee leuk gedaan :)
En zijn best proffesioneel :)
Latest:
Afbeelding
Cha0z

Berichtdoor Walter op ma maart 17, 2008 13:48

Banaan: Komt mooi over. Paar dingen:
Chiquita stickertje op de banaan moet OP de banaan zitten, dus die lijn moet eronder en niet erop gemaakt worden.
Teveel schaduw bij uiteinde van de banaan rechts. Niet het steeltje zegmaar, maar uiteinde banaan zelf
Ga ik beter kijken naar een banaan, dan lijkt het alsof jouw banaan niet helemaal klopt? Bananen hebben onderaan zon vijfpuntig vlak, die van jouw heeft er 5/6 maar wel 6 'strepen/lijnen' (die zegmaar de vorm van de banaan aangeven)? Diegenen die door de sticker heen loopt hoort er niet? Wat was je voorbeeld banaan? En die bovenaan zit zou iets duidelijker moeten zijn? Die vanaf de vijfhoek zo langzaam vervaagt.

Keeshunk:
Onderaan / menu leuk, bovenaan en midden te leeg, moet veel creatiever voor zon layout vind ik.

Pizza photoshop:
Ziet er heel leuk uit, alleen jammer dat ik maar zon kleine afbeelding zie en niet een 1024x768 layout ofzo.
Leuk die vlag erin verwerkt, afbeelding erbij, menu, netjes hoor.
Walter
Site Admin

Berichtdoor pilloe op vr maart 28, 2008 22:44

Dit is mijn mening:

Banaan: VET!

keeshunk.nl: volgens mij heb je die van een tutorial afgepakt want ik heb zo'n soort weblayout al gezien op een tutorial maar dan heb je em zeg maar getweaked naar jou style.

pizza: Leuk maar het ziet er niet echt uit als een restaurant website. Het lijkt beetje op een Forume 1 race website. Vooral door die tekst van PAULO. Waarom heb je die knoppe niet zegma onder die header/banner/PAULO tekst gedaan. Er zijn nog steeds mensen die beetje in de prehistory leven en pas internet ondekt hebben snapje?

verder vind ik het vet gaaf(H) Mooie styles maar hopelijk heb je wat aan mij kritiek :) Ik bedoel er niks negatiefs mee :)
Afbeelding
pilloe

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback