Populariteit PsTut.nl

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Populariteit PsTut.nl

Berichtdoor Paradox op di aug 12, 2008 14:06

Mede Shoppers....

Ik zie dat bepaalde onderwerpen veel views hebben maar ontzettend weinig reacties....
Sommige posts zijn van jul 2007 en hebben 400 views, maar 4 reacties! is dat normaal?
ik bedoel ieman die iets post wil denk ik ook feedback,...

Gr. Paradox

Paradox

Re: Populariteit PsTut.nl

Berichtdoor Mittch op di aug 12, 2008 15:06

Hee Paradox,

Dit komt misschien omdat de site zo zijn pieken en dalen heeft als je kijkt naar het aantal (actieve) bezoekers.

Ik zelf zit ongeveer twee maanden in het team en ben ook actief bezig op het forum. Maar comments geven op hele oude topics doe ik niet. Dit omdat de maker misschien niet meer op het forum komt, of de vragen al beantwoord zijn in nieuwe topics.

Gr.
Afbeelding
Mittch

Berichtdoor Stanley op zo nov 02, 2008 11:34

Ja, ik had ook verwacht dat dit forum activer was. En als er een nieuw topic komt dan als ik het bekijk reageer ik ook wel meestal. Maarja ik zit hier nog maar net een dag :P
Afbeelding
Stanley

Berichtdoor Walter op zo nov 02, 2008 14:37

Hoi Paradox,

Zoals Mittch aangaf hangt het af van het aantal actieve bezoekers (tijdens toetsen/tentamens en vakanties zie je nogal verschillen), maar ook van het forum waarin gepost wordt. Het ene subforum trekt meer mensen dat het andere. En niet iedereen heeft altijd evenveel tijd. Maar de laatste tijd is het forum een stuk actiever geworden, het gaat de goede kant op :)

Maar als je kijkt bij Photoshop support, zijn er bijna altijd snel reacties én een goede oplossing. Dan is het natuurlijk logisch dat er veel views zijn (ook mensen die via google op een photoshop probleem zoeken), en maar een paar reacties, want het probleem is vrij snel opgelost.
Walter
Site Admin

Berichtdoor Gfx-Dave op ma nov 17, 2008 12:26

Mittch schreef:Hee Paradox,

Dit komt misschien omdat de site zo zijn pieken en dalen heeft als je kijkt naar het aantal (actieve) bezoekers.

Ik zelf zit ongeveer twee maanden in het team en ben ook actief bezig op het forum. Maar comments geven op hele oude topics doe ik niet. Dit omdat de maker misschien niet meer op het forum komt, of de vragen al beantwoord zijn in nieuwe topics.

Gr.

Reken ook Google Bot , Yahoo bot ook erbij he ;)
Die zoeken de topics en komt er ook weer een view bij :P
Afbeelding
Gfx-Dave

Keer terug naar Vragen, Klachten & Suggesties (*** Hier ALLEEN over website en forum; Photoshop - zie beneden!)