poster & flyer voor een fuif

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

poster & flyer voor een fuif

Berichtdoor kennyvw op zo feb 17, 2008 17:45

Goeiendag allemaal,

kheb 3 weken geleden een nieuw project aangenomen waar ik een flyer , poster , vvk en website moest ontwikkelen voor een fuif.

het resutlaat van de flyer en poster vinden jullie hier.

Laat aub wat commentaar en misschien wat tips achter.

grtzz,

kenny

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
kennyvw

Re: poster & flyer voor een fuif

Berichtdoor Cha0z op zo feb 17, 2008 19:52

Niet slecht,,
Op de Tweede is je stock slecht geresized en je artists zijn niet goed zichtbaar bij mij,, post je misschien ook nog eventjes de links?
Voor de rest best leuk gedaan ;)
Latest:
Afbeelding
Cha0z

Berichtdoor Walter op zo feb 17, 2008 23:04

Leuk gedaan :), paar dingetjes:
1e: hoofd in het zwart vind ik te groot deel in beslag nemen. Ondanks dat je informatie wil geven, vind ik hem erg druk. Boxen zien er te 'opgeplakt' uit.
2e Box rechtsboven is geblend, vind ik al beter. Tekst rechtsboven wilde je misschien laten opvallen, maar dat schuine vind ik niks, te rommelig.
Walter
Site Admin

Berichtdoor pilloe op zo maart 02, 2008 22:17

Ik ga met walter mee van wat hij zegt alleen de schuine tekst vind ik juist vet. Als flyer is het echt goed.

Bij de 2e plaatje is de tekst COCKTAILBAR de stukje met COC vooral de O slecht te lezen vind ik. Waarom maak je die tekst ook niet in et berge achterige kleur zoals de rest want in die speaker ziet et er niet echt handig uit om te lezen.

Vele mensen zullen dit allemaal niet opvallen want het is een flyer en de enige wat de meeste lezen is datum, plaats, vanaf hoelaat tot einde en wie er natuurlijk komen.
Afbeelding
pilloe

Berichtdoor Walter op zo maart 02, 2008 23:05

Vat het van mij niet te negatief op, want ik vind dat je het zeker goed en leuk gedaan hebt hoor.
Alleen geef ik dus juist de punten aan die ik anders zou doen en die me opvielen.

Die teksten, ik vind het schuine wél leuk, maar dat je er twee schuin hebt, met die linker die zo net in die rechter zit, dat vind ik te rommelig worden, samen met het zowiezo al redelijk drukke ontwerp (is dus wel nodig voor zoiets, maar pas op dat het niet té wordt)
Walter
Site Admin

Berichtdoor pilloe op ma maart 03, 2008 07:34

Dat is toch ook opzich wel te zien in je tekst dat je het niet negatief bedoelt maar juist om hem te helpen bij bepaalde punten :)
Afbeelding
pilloe

Berichtdoor kennyvw op za maart 08, 2008 16:36

Bedankt allemaal voor de commentaar !

'K heb er wat aan verandert en nu is hij heel turnhout , vosselaar , beerse en omstreken rond aan het gaan.

Grtzz

kenny
Afbeelding
kennyvw

Berichtdoor Cha0z op za maart 08, 2008 20:17

hehe :)
Okay, veel succes met het feestje ;)
Latest:
Afbeelding
Cha0z

Berichtdoor Mittch op zo jun 08, 2008 16:35

Als allereerst: ziet er goed uit!
ondanks hij al is uitgebracht, toch nog wat opbouwende kritiek voor de volgende keer:
Aanmerkingen: (over de langwerpige)
- Zoals al gezegd is het coc niet van cocktail niet erg goed leesbaar, dit doordat de typo dezelfde kleur heeft als de achtergrond.
- De schuine tekst rechtsboven in is wel leuk alleen staat naar mijn mening Kristof te dicht op de andere 2 rechts van hem.
- Waarom staat 'More info: midnight...' , onderaan, niet gecentreerd? Zou misschien wat rustiger overkomen.

En als laatst nog een vraag: Is de achtergrond afbeelding van de personen niet te blokkerig geworden bij de druk?

Gr. Mittch
Afbeelding
Mittch

Berichtdoor kennyvw op ma jun 09, 2008 14:36

Ten eerst ,

bedankt voor je mening te geven over mijn werk

maar ik heb enkel de langwerpige gebruikt dus de kritiek over die andere is uit den boze.

Bij de druk is het tegenovergestelde eigenlijk tot stand gekomen. Namelijk hij is donkerder geworde en de muur is onduideliiker geworden.

grtzz
Afbeelding
kennyvw

Berichtdoor Mittch op do jun 12, 2008 19:55

Ja dat is altijd zonde. Probeer ook altijd eerst een proefdruk te laten maken zodat je voor de grote oplage het document nog even kunt aanpassen.

Groetjes
Afbeelding
Mittch

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback