probleem bij laden pagina na zoekopdracht

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

probleem bij laden pagina na zoekopdracht

Berichtdoor piformer op ma dec 07, 2009 23:11

Hallo,

ik kom het volgende probleem tegen, hopelijk help ik jullie er mee door dit hier te plaatsen.

Ik werk op een Mac book met Snow Leopard versie 10.6.2. Als browser gebruik ik de nieuwste Safari 4.04. Als ik de zoekfunctie gebruik, een lijst met resultaten vind en vervolgens probeer naar het gewenste bericht te gaan kom ik de volgende melding tegen en lukt het me niet het gewenste onderdeel van het forum te vinden. De foutmelding is als volgt:

gezicht-verjongen-t974.html?hilit=clone%20stamp' kan niet worden geopend omdat zich te veel doorverwijzingen hebben voorgedaan. Dit probleem kan ontstaan als u een pagina opent die een doorverwijzing bevat naar een andere pagina die terugverwijst naar de oorspronkelijke pagina.

Bekend probleem? Ik ben er wel uitgekomen, zet dit alleen neer als input voor jullie :)

Piformer

piformer

Re: probleem bij laden pagina na zoekopdracht

Berichtdoor Walter op di dec 08, 2009 17:15

Ik heb het de komende 2 weken druk met tentamens dus weet niet of ik het snel kan oplossen. Maar het is vreemd, ik heb het zelf ook (overigens niet met alle zoekopdrachten). Het probleem treedt op als er een zoekopdracht is met een spatie erin, dus meerdere woorden. Ik weet zo snel ook even geen oplossing :P
Walter
Site Admin

Keer terug naar Vragen, Klachten & Suggesties (*** Hier ALLEEN over website en forum; Photoshop - zie beneden!)