problemen met werking cs5

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

problemen met werking cs5

Berichtdoor frennea op di mei 10, 2011 21:31

kan iemand mij helpen. photoshop werkt niet goed, heel vaak moet ik in beeld klikken of enter geven wil hij iets doen.
Bv een foto openen kan ik niet kiezen druk ik echter op enter en probeer ik opnieuw een foto in te laden kan ik het wel kiezen. Ik heb hem al uninstall gedaan en opnieuw geinstaleerd maar weer hetzelfde.
Nog een voorbeeld als ik filter verscherpen (unsharp mask) krijg ik in het voorbeeld (100%) niks te zien klik ik er echter in komt het voorbeeld wel. bij saven komt er niet te staan hoe groot de file is enz enz
Iemand enig idee ? :?:

frennea

Re: problemen met werking cs5

Berichtdoor Gloomy op di mei 10, 2011 21:36

euhm... heb je problemen met andere programma's met dialoogvensters? ( word, paint). zo niet:

nog een keer opnieuw installeren maar dit maal volledig de-installeren. Dat betekend:
- eerst de-installatie van adobe zelf gebruiken
- program files, alle folders weghalen
- registratie bestanden weghalen.

Als je niet weet wat registratie bestanden zijn, en bang bent om je computer snel permanente schade aan te richten ( dat kan gebeuren als je de verkeerde registratie bestanden verwijderd) dan raad ik het je niet aan om een volledige verwijdering te proberen.

wat je ook nog kan proberen is de temporary files verwijderen van je browser (deze kan je verwijderen via de opties van je browser, kan je het niet vinden zeg het maar even).
een virus scan en ad-ware scan draaien.

en als laatste: zorgen dat je een legale versie van het programma hebt.
Gloomy

Keer terug naar Vragen, Klachten & Suggesties (*** Hier ALLEEN over website en forum; Photoshop - zie beneden!)