Hallo,
Ik ben vrij nieuw met photoshop kan ik wel zeggen. Het werken met Layers, adjustment layers ed. lukt mij wel. Ik ben niet zo'n 'grootte' fotograaf vind ik zelf want als ik aan die curves zit te trekken denk ik "wat/wanneer is het nu goed?".
Ik heb de afgelopen zomer ook een cursus gevolgd bij Pepijn Goorden, ik kreeg de indruk dat die er behoorlijk handig mee was. Dus dat is een beetje mijn niveau.
Ik wil er wel graag meer van weten.
Goed. Ik heb de afgelopen zaterdag voor mijn broer zijn webwinkel producten gefotografeerd met foto cube en diffuus licht. Nu heb ik ze erop staan. Maar nu moeten ze bewerkt worden recht gezet worden en ... uitgesneden.
Bewerken gaat nog, rechtzetten met de ruller ook nog, maar mooi strak uitsnijden? Ik heb wat hier staat http://www.photofacts.nl/fotografie/rubriek/tutorials/productfoto_op_een_echt_witte_achtergrond_plaatsen.asp beschreven gevolgd.
Dat gaat redelijk maar mijn batterijtje is aan de randen niet mooi egaal geel. en boven op zit dat zilver kleurig plus metalen "knopje" met rondingen. Hoe snij je daar mooi strak omheen? Met de pentool of zijn er betere technieken?
Bestaat er tutorial over product fotografie incl. bewerken?