Rate mijn sig plz!

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Signatures, userbars en avatars

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Rate mijn sig plz!

Berichtdoor Butterfly op di apr 28, 2009 18:56

Afbeelding

rate plz..

let aub niet op de text.. :p heb daar niet veel aandacht aanbesteed.
Dus rate aub het plaatje zonder de text.

xx <3

Butterfly

Re: Rate mijn sig plz!

Berichtdoor GekkeWouter op di apr 28, 2009 19:08

ziet er leuk dromerig uit, mooi geblend, en de tekst is ook niet heel slecht ofso, hoor :) k zou de tekst alleen eerst heel groot doen, (800 pixels breed ofso) en daarna verkleinen voor een zachter ogende tekst. verder heel mooi, alleen zie ik wel een raar lijntje links van de render, naast het hoofd. dat is het enige wat ik hier op aan te merken heb.
GekkeWouter

Berichtdoor skydevil op di apr 28, 2009 21:36

Ik ben het eens met wouter, alleen een ding vind ik dat je mss wel anders kon doen en dat is de zijkanten, die vind ik nog iets te leeg, daar mag mss nog wel iets meer kleur in.
skydevil

Berichtdoor GekkeWouter op di apr 28, 2009 22:47

skydevil schreef:Ik ben het eens met wouter, alleen een ding vind ik dat je mss wel anders kon doen en dat is de zijkanten, die vind ik nog iets te leeg, daar mag mss nog wel iets meer kleur in.

daar heb je inderdaad wel gelijk in, maar dan moet er niet teveel in worden gezet, anders krijg je al snel dat er veel te veel aandachtpunten in zitten, en nu is ht precies goed.
je zou dus wel nog een kleurvervaging erin kunnen doen, zoals je dat goed hebt gedaan van roze naar beige. of je zou de kleurvervaging iets geleidelijker kunnen doen, daardoor heb je ook minder het gevoel dat de zijkanten leeg zijn.
GekkeWouter

Berichtdoor Gloomy op di apr 28, 2009 23:18

erg rustig zeker mooi. goed gefocussed en erg goed geblend :) TOPPIE :D
Gloomy

Keer terug naar Signatures / Userbars / Avatars Showroom + Feedback