Hierbij mijn feedback:Helma:Ziet er goed origineel uit, goed alle beelden verwerkt tot 1 beeld. Slierten netjes uitgeknipt en de rest van de vegetatie goed gemixt.
Minpuntjes:
De schaduw van de vlindertjes hadden niet gehoeven, laat ze er juist uitgeknipt uitzien.
Ook de bovenkant van het 'gebouw' heeft iets te veel 'feather' om de randen. Nu waren de uitsteeksels ook best een werk, maar misschien had je hem dan juist heel strak moeten uitknippen.
Voor de rest, ziet er erg goed uit! Complimenten.
Dave:Ook een origineel beeld, laat me afvragen welke beelden je hebt toegevoegd, dat is dus een goed teken voor je verwerking. Origineel onderwerp ook!
Minpunten:
Je typografie vind ik iets minder, typografie kan je beeld versterken maar ook zeker minder maken. Pas hier mee op.
Ook had je je brug iets anders kunnen verwerken. Zo had ik de pilaren waar de auto's onderdoor rijden helemaal weggehaald, zodat je alleen het fietspad met de zijkanten overhoud. Dit houd het in verhouding wat echter.
Lovol:De kop netjes uitgeknipt, alleen dit is ook het enigste waar je de vaardigheden voor nodig had, dat vind ik wel jammer.
Goed dat je na hebt gedacht over het lichtinval op de kop.
Vind het niet echt origineel dat je wederom een katvlinder hebt gemaakt, je had eventueel wel weer een combinatie van 2 dieren kunnen maken, maar had dan op zn minst 2 andere beesten gebruikt.
Probeer je zelf uit te dagen, door steeds een stapje verder te gaan en wat meer technieken te gebruiken.
Kennyvw:Net als Helma goed alle beelden gecombineerd, te veel beelden kunnen in je nadeel werken, maar bij deze valt dit wel mee.
Goed dat je hebt nagedacht over de reflectie van de adelaar, dit zijn kleine details, maar maken wel je manipulatie geloofwaardiger.
Tip: Misschien had je het 'mos' wat links over je water hangt ook kunnen verdubbelen en gebruiken als reflectie.
Gloomy:Zier er erg netjes uit!
De sneden komen geloofwaardig over, misschien dat de druppel in het oog iets te dik is in verhouding tot de rest van het bloed. Bloed vloeit namelijk er snel dus daar hoopt het zich iets te veel op. Dit is echter wel maar een klein minpuntje hoor, was meer een vermelding.
Ook vind ik het bloed boven de grote snee iets veel opgebouwd uit laagjes, waarschijnlijk is dat het uitgeveegde bloed van de wond, dus deze had misschien als verloop kunnen worden weergegeven.
Rooobiin:Moest lachen toen ik je inzending zag

Dan ben je in ieder geval origineel bezig.
Over de uitwerking: Vind alles netjes geplaatst, ook goed gewerkt met schaduw vlekken. Alles is netjes scherp, behalve je uilen en je typografie. Dit steekt dan ook af van de rest.
De kikker had misschien wat schaduw kunnen gebruiken op zijn lichaam.
Loek:Origineel onderwerp!
Vind alles alleen wat minder uitgewerkt, zo zie je nog erg veel gras om de koe heen, je had dit kunnen checken door je uitgesneden koe op een contrasterende achtergrond te plaatsen.
Leuk dat je vlekken ook gebruikt op de vleugels, maar misschien hadden deze juist wat minder doorzichtig moeten zijn.
Staywithxme_:Erg leuk uitgewerkt!
Zitten enkele kleine minpuntjes aan, maar dan moet je erg goed zoeken. Origineel gewerkt met verschillende beelden.
Minpuntjes:
Enkele modellen zijn wat minder uitgeknipt, zo heeft de muscle-man een witte gloed, en heeft de dame in de blauwe jurk iets te veel achtergrond om haar heen.
Superdoper:Origineel onderwerp

Vind de tekst leuk gecreëerd, maar had misschien iets leesbaarder gekunt. Over de melkflessen, zoals je ziet bij de Heineken flesjes, is er veel flitslicht aanwezig. Op je melkflessen totaal niet, had de melk dit meegegeven of had de bierflesjes juist wat minder fel gemaakt.
De melk rond de lippen vind ik echter iets te fel, misschien had je deze wat moeten verlagen in opacity.
....
Moeilijke keuzes moeten maken, toch telt creativiteit ook mee en niet alleen uitwerking.
De 3 die ik minder vind:Lovol: Iets te weinig creativiteit en capaciteit vertoon.
Loek: Goed geprobeerd, alleen iets minder in uitwerking.
Superdoper: Met veel beelden gewerkt, alleen vind het als één beeld wat minder overkomen.
Natuurlijk zijn dit mijn meningen en kan er nog van alles gebeuren na de feedback van andere juryleden.
Groetjes