Hierbij mijn feedback over de ingestuurde werken:
Kennyvw:Vind het wel een modern en trendy beeld, echter heb je dit misschien net wat te veel doorgevoerd. Zoals de boxen en earphones, deze zie de laatste tijd veel, maar gebruik deze dan subtiel in je beeld.
Wat ook gebeurd door je opvallende plaatsing en verhouding van je muziek elementen, is dat de aandacht van je model wordt afgetrokken. Terwijl je waarschijnlijk hier de aandacht op wilt vestigen.
Verder het gebruik van de sfeer elementen als de slierten en sterretjes vind ik wel goed gebruikt. De hoeken misschien iets te donker. Je typografie vind ik alleen niet zo geslaagd, iets te losstaand en de hoek erin vind ik ook niet zo heel mooi.
Helma:Zeer mooi, goed gebruik gemaakt van verschillende foto's. Zitten weinig foutjes in je werk als we kijken naar uitsnede en verwerking.
Misschien dat je bladeren iets te groen zijn, en ook de vogel had ik weggelaten. De aandacht wordt nu van het model naar de vogel getrokken.
Ondanks dat je maan afbeeldingen de laatste tijd iets te veel ziet op het web, vind ik het wel bij dit beeld passen.
Staywithxme:Vind het een druk beeld, maar gelukkig heeft dit niet in je nadeel gewerkt, alles heeft mooi zijn eigen positie en het beeld wordt samengevoegd door de slier-versiering.
Goed gebruik gemaakt van kleur contrast, zo springt het blauwe en groene er beter uit, en de achtergrond elementen die minder belangrijk zijn blijven ook dienen als achtergrond.
Rechtsonder afbeelding heeft een vierkante hoek links onder in, weet niet of je dit expres zou behouden hebt, ondanks dat vind ik het wel bij het beeld passen. Het deel van je typografie, het lijnpatroon en dan de strakke hoek levert een soort snowboard-stijltje op qua vormgeving.
Gloomy:Twijfel wat ik hier over moet schrijven, vind het wel een mooi beeld, qua kleur en qua plaatsing van de elementen. Vind het alleen misschien iets te simpel.
Vaak geldt de uitspraak: 'less is more' maar bij deze werkt het niet in zijn voordeel.
Ook kon je iets meer met de uitsnede doen, zo heeft de kin nog wat donshaartjes, maar de rest is allemaal glad uitgeknipt.
Tevens heb je ook een stukje neus weg gehaald. En vind ik sommige punten iets te blurry aan de randen. Zoals voorhoofd en wang. Had hier een pennetje voor gebruikt en waar het nodig was de randen iets blur meegegeven.
De symbool elementen op de wang vind ik mooi en past bij het beeld, alleen de sterren creëren een eigen beeld. Misschien dat je dit meer had kunnen doorvoeren of juist minder laten opvallen.
Kleur gebruik vind ik zoals ik al zei goed gekozen.
Rooobiin:Vind de sfeer in het beeld duidelijk. Veel gebruik gemaakt van het neon effect en zowel de typografie als in de beeldende elementen.
De lijn met de gebouwen lijken op armen, als dit zo bedoeld was had je deze lijn misschien kunnen verbinden met de handen om de handen wat minder zwevend te maken.
De vissen vind ik wat minder bij het beeld passen

De stad en het petje geven wel een 'ghetto' gevoel, maar in deze wereld zie ik nooit vrolijke visjes rondzwemmen

Wel origineel dat je de beelden eens zelf ging creëren dmv een tekentabletje.
Alle:Vind al het werk leuk en origineel. Leuk dat jullie allemaal gebruik hebben gemaakt van een grote afbeelding. En geen signature of banner formaat.
Dit is vaak moeilijker omdat je dan hele vlakken moet verbinden of vullen, maar kan je echter wel duidelijk laten zien wat je wilt met je beelden.
Ondanks veel goed werk vind en twijfels tussen die van Gloomy en Rooobiin vind ik die van :
Rooobiin wat minder.
Wel origineel, maar naar mijn mening iets te neon-achtig.
Groetjes Mittch