Ik ben Ruud, 20 jaar. Heb me hier aangemeld om meer ervaring op te doen met Photoshop en mijn kennis hiervan uit te breiden en te delen. Ik gebruik Photoshop elke dag thuis voor mijn website, maar met enige regelmaat ook op mijn werk voor het bewerken van foto's (impressiefoto's maken).
Begonnen met CS2, lange tijd CS3 gebruikt en sinds kort CS4 aan het gebruiken. Gehele website layout in Photoshop gemaakt en zoals weinige denk ik doen, heel de website zelf maken: design + coderen. Nu zullen sommige wel afvragen waar mn website over gaat: luchtvaart. Zelf doe ik aan vliegtuigspotten (zowel in Nederland als buiteland) en maak dus foto's van vliegtuigen. Bewerk mijn foto's lichtjes (kleuren iets intenser maken, iets verscherpen, meer niet). Voor mij geldt: je kan een foto maken, stel dan alles goed in en je krijgt het beste resultaat. Je kan een slechte foto maken, photoshop maakt een hoop goed, maar vind dat niet fair. Je kan fotograferen of je kan het niet, maakt niet uit bij wat voor weertype. Fotobewerking in Adobe Lightroom (met photoshop ook wel gedaan, maar niet tevreden met die resultaten).
Laatste tijd druk bezig met kaartjes maken van vliegvelden voor mijn website. Dit aan de hand van Google Earth afbeeldingen. Vervolgens in zijn geheel overtekenen. Ik draai Photoshop op mijn MacBook Pro 17". Zeer tevreden mee, een beest qua snelheid/prestatie!
Verder nog vragen, dan hoor ik die wel.
groeten,
Ruud