Show Your Art

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Show Your Art

Berichtdoor rooobiin op wo sep 17, 2008 09:18

Wie een beetje bekend is op internet, weet wat DeviantArt is. Een leuke site waar mensen kunst droppen, en mensen geven daar reacties op:)

nu dacht ik vorige keer dat ik er op zat, ik meet mn eigen kunst met mesen over heel de wereld, met DA, maa ik wil wel eens weten hoe ver gevorderd Nederland is, en Belgie(A)

dus kwam ik op ShowYourArt.nl, de site is volledig en alleen door mij gemaakt, programmering tot ontwerp.

Nu wil ik van jullie twee dingen weten tot dus ver:

1. Wat vinden jullie van het idee?
2. Is de layout etcetera leuk, mooi, past het bij het idee en wat kan er veranderd worden?

de link is http://www.showyourart.nl

Ik ben er veel mee bezig dus het kan zijn dat bepaalde dingen niet goed uitgelijnd zijn, zoals de profiel pagina, maar de hoofdpagina behoort perfect te zien te zijn.

Afbeelding
rooobiin

Re: Show Your Art

Berichtdoor Walter op wo sep 17, 2008 18:52

Oke:

Het idee is zeker leuk, en als je het goed aanpakt en ontwikkeld denk ik dat het zeker wat kan worden. Wel zit je met flinke concurrentie want DA is geloof ik toch wel DE plek om je designs te showen... Je moet het hier maar eens met Mittch ofzo over hebben, die weet meer van DA :P

Je website:
logo met dat vierkantje als o vind ik leuk bedacht, en zoals ik hem RECHTSONDER zie mooi gemaakt.

- centreer je hele website in het midden, niet zo links
- achtergrond past niet bij de site (die afbeelding dan)
- de zwarte tekst van showyourart is slecht te zien in die (te) donkere achtergrond
- Je header moet erg aantrekkelijk zijn, en ook een kunstje van design, dat moet je beter doen dan nu vind ik. Of, en ook vanwege ruimtebesparing, kies ervoor wel je logo te tonen maar geen hele header
- maak je website breder dan die nu is. zon site moet afbeeldingen tonen, je hebt dus ruimte nodig. Waarom niet 950px?
- je menu links is te simpel, maak er buttons van, of een andere hover. Zit ook te weinig ruimte tussen de items
- ..... :P
Walter
Site Admin

Berichtdoor Gloomy op wo sep 17, 2008 21:20

tja eigenlijk vind ik het meer een ontwerp voor een drukker..
het logo bevat alle kleuren van de regenboog en dat is wat normaal een drukker ook doet.
Dat vind ik persoonlijk een beetje zonde van je ontwerp
Daarnaast is het meestal zo dat een website over design en kunst of juist erg strak is ( totaaaaaal web2.0)
of juist echt een WOOW effect creƫert. Van waaattt das een vette site :P
denk aan websites met een compleet 3d interface dat er echt mooi uitziet.

dit merk ik nog niet echt in deze site en dat vind ik persoonlijk wel jammer...
Gloomy

Berichtdoor rooobiin op wo sep 17, 2008 21:37

okee, koel, twee reacties die ik erg goed gebruiken kan.

inderdaad helemaal niet goed over nagedacht over de breedte van de website. k ga daar gelijk aan werken.

updates komen dan snel:D
Afbeelding
rooobiin

Berichtdoor r.vers.e op do sep 18, 2008 13:46

leuk idee als de site wat beter eruit ziet e,d kan ik het wel promoten op mijn Da account heb een redelijk bereik opgebouwd ondertussen

verder :

veel te veel kleuren vind ik, houd hem lekker basic simpel kijk naar Da 3 kleuren grijstinten niemand die op de site let maar op de ontwerpen
de achtergrond met sjablonen combineert niet met het paarse gedeelte met vierkanten.
verder is bij mij de uitlijning naar links ? das niet erg prettig.

en hier zit een fout in de code?
http://img231.imageshack.us/img231/4290/coderingjf3.jpg

Gl miss meld ik me er ooit nog wel een x aan :D
newest :
Afbeelding

Devaintart :

http://rvers3.deviantart.com/

ranked : intermediate @ nationalsigleague
retired crew @ nationalsigleague
r.vers.e

Berichtdoor rooobiin op do sep 18, 2008 14:57

klopt in die code zit inderdaad een foutje, ben daar vorige week de fout mee ingegaan, maar ben er nog niet aan toe gekomen om dat te veranderen.

ik ben ondertussen wel bezig geweest met een nieuw ontwerp, en die zal hoogst waarschijnlijk vanavond online komen :)

ik heb inderdaad even gekeken naar DA en heb inderdaad ook ondervonden dat ik weinig op de layout let, dus ook eigelijk geen hoogstaand ontwerp nodig heb.

ik post hier weer als die online staat.
Afbeelding
rooobiin

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback