Sigjes

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Signatures, userbars en avatars

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Sigjes

Berichtdoor bert10 op wo aug 25, 2010 23:26

Hallo iedereen,

dit is de 1e keer dat ik hier actief ben. Ik werk nog niet zo heel lang met photoshop dus graag feetback en/of rating :D
Er zitten ook sigs tussen van toen ik net begon dus niet teveel afkraken aub :wink: Ik heb jammer genoeg van veel sigs geen stocks meer omdat ik sommigen al best lang geleden heb gemaakt!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alvast bedankt!!!

bert10

Re: Sigjes

Berichtdoor GekkeWouter op do aug 26, 2010 15:45

Welkom op het forum, Bert!

ziet er erg leuk uit, zeker de eerste 3. Die laatste 2 vind ik iets minder, maar ook zeker niet slecht!
Heb je de tekst uit de eerste gedaan via een tutorial? Erg goed gelukt in ieder geval, echt een hele mooie sig geworden :D Ga zo door!
GekkeWouter

Berichtdoor bert10 op do aug 26, 2010 19:54

Bedankt voor het compliment :)

De tekst van die eerste is gewoon een plaatje dat ik van internet heb geplukt :oops:
Ik heb net Adobe Illustrator op mn pc gekregen dus ga nu proberen om zulke letters zelf te maken :D Als iemand nog een tutorial heeft daarvoor dan houd ik me aanbevolen 8)
bert10

Berichtdoor Gloomy op do aug 26, 2010 21:20

er is een optie in illustrator onder effects genaamdn 3D
daarmee kan je zulke letters maken.

alleen deze zijn nooit van goede kwalteit. De letters die je bij jou ziet zijn met programma's gemaakt als: zbrush, xara3D, 3DS max, maya en cinema 4D
Gloomy

Berichtdoor bert10 op vr aug 27, 2010 16:02

Okeey goed om te weten, heb al wat geprobeerd met die letters maar is idd geen superkwaliteit....

Wat vind je trouwens van de plaatjes??:P
bert10

Berichtdoor Gloomy op vr aug 27, 2010 16:53

vind ze wel leuk :D maar er is in geen van allen een echt contrast. blending is wel goed.

maar het lijkt 1 geheel in de zin van dat alles een beetje donkerig is. maar er is niet echt iets wat er "uit knalt" ofso. er zit ook niet echt een flow in :)
Gloomy

Keer terug naar Signatures / Userbars / Avatars Showroom + Feedback