site beginpagina als sgt pepperhoes gevraagt!!!

Hier kun je even chatten, of andere berichten kwijt die niets in de andere subfora thuis horen

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

site beginpagina als sgt pepperhoes gevraagt!!!

Berichtdoor ekkerman op di dec 07, 2010 16:58

hallo allemaal, ik ben zanger gitarist en speel nog niet zo heel veel daar ik in 2011 pas echt begin na een 10 jaar in een trio te hebben gezeten ,dus nu ga ik het solopad op en speel dan eindelijk de muziek die ik ook zelf leuk vindt.
ik vraag ook niet zo heel veel geld omdat ik mijzelf in de markt wil zetten dat spreekt voor zich.
ervan leven kan ik niet maar gelukkig werkt mijn vrouw en kan ik als huisman zorgen voor onze twee meervoudig gehandicapte kids hetgeen een behoorlijke taak is.
van muziek weet ik alles en maak mijn eigen orkestbanden . de site die ik nu heb is door een collega van het trio (dat dit jaar dus stopt ) gemaakt en daar heb ik geen kaas van gegeten en van photoshop (ik heb het niet eens op de pc ,alleen paint!) ook niet.
nu heb ik het idee om een beginpagina te willen hebben zoals de sgt pepper lp hoes van de beatles met alle personen /bands die in mijn repertoire overzicht staan dus dat zie ik als volgt ;
een mooie lucht met wolkjes misschien wat pshygadelisch gedoe (bloemen en trompethoorns e.d. links en rechts ) in een liggende rechthoek waarin ik dan zelf wat op de voorgrond kom te staan met mijn gitaar en daar om heen al die personages/bands , dat zal een beste klus zijn voor een grijpstuiver dus iemand die het heel erg graag doet en houd van een uitdaging .
mijn site waar een en ander te beluisteren is en ook het repertoire overzicht staat is te vinden op

http://www.ericekkerman.nl

ik ben benieuwt of ik iemand zo gek krijg deze uitdaging voor mij aan te gaan..
in ieder geval allemaal bedankt dat jullie dit even gelezen hebben , vriendelijke groeten , eric ekkerman
p.s. de uiteindelijke foto zou ik willen inlijsten en zou ik ook als een poster kunnen gebruiken ,ik zou er in ieder geval erg blij mee zijn!
.

ekkerman

Re: site beginpagina als sgt pepperhoes gevraagt!!!

Berichtdoor Gloomy op di dec 07, 2010 17:35

ik zal het maar eerlijk zeggen..
de album hoes van de LP "sgt peppers lonely hearts club band" die je gaf is gedaan met de hand.
De maker van de albumhoes heeft een hele reeks foto's verazameld. Daarvan de personen of bloemen en planten uitgesneden. en allemaal neergelegt.
Hiervan een foto gemaakt. En dat is het uiteindelijke albumhoes geworden.

Als je dit zou namaken in photoshop. zou dat betekenen dat er ongeveer 40 stuk foto's uitgeknipt moeten worden, bereid met de effecten varierend van cartoon achtig schilderwerk tot en met zwart wit in detail.
vervolgens gerangschikt en naast elkaar worden gezet. tot een mooi collage.

Het zal uiteindelijk niet veel schelen in tijd, of je het met photoshop of met de hand doet.
de reden daarvoor is, is dat het veel sneller is om dingen uit te snijden met de hand dan in photoshop. ( nouja, niet helemaal, maar het geeft daarnaast wel een mooier effect).
dus :D misschien leuk om is zelf te doen? ^^
Gloomy

Berichtdoor ekkerman op di dec 07, 2010 18:39

ja maar dan zou ik toch met een soort van photoshop programma (wat ik dus niet heb of beheers) de fotoos op de juiste grootte moeten krijgen om te kunnen knippen en plakken en dan op fotopapier uit printen hetgeen een hoop fotopapier gaat kosten die ik dan moet gaan aanschaffen en dan knippen en plakken op een vel.
dan ben je met het op grootte krijgen van een aangeleverde /op internet gevonden jpeg in de pc al het meeste werk en het aanbrengen van een schaduwrand lijkt mij het werk niet .
ik zoek.zocht ook iemand die het leuk lijkt en het als een uitdaging beschouwd.
misschien kom ik die tegen op dit forum who knows?
ik wacht in spannig af in ieder geval,
vriendelijke groet , eric
ekkerman

Berichtdoor ekkerman op wo dec 08, 2010 19:27

waar zijn al die photoshoppers die een uitdaging zoeken en best wat vrije tijd hebben te missen?
ik zou er zo ontzettend blij mee zijn !!!

mail mij , bel mij .

eric ekkerman

Mod edit: voor contact informatie aub een persoonlijk bericht sturen naar ekkerman
ekkerman

Keer terug naar Offtopic / Lobby