@Gekkewouter
Je hebt gelijk betreft die afbeelding. De afbeelding heb ik een beetje meer gekloot, maar ik kreeg hem maar niet echt super goed (dus de verhoudingen) en toen heb ik hem maar zo gelaten. Met dat de tekst was leuker kon en dat ik het beter wat zwarter kon maken heb je ook gelijk in. Maar ik had nogal wat tijdsdruk en ik heb toen snel even een plaatje gepakt, later kon ik beter een andere plaatje pakken, maar omdat ik nog veel moest doen in korte tijd heb ik het zo maar gelaten. Die mail is ook zoiets, gewoon omdat ik het aardig druk had heb ik het niet gedaan en overigens had het ook niet veel nut. Misschien een slecht excuus, want het is maar 2 minuutjes werk. Zoals je al hoort heb ik sommige dingen niet helemaal goed uitgevoerd omdat ik het aardig druk had

@Gloomy
Zelf ben ik ook niet helemaal tevreden over de kleuren, het kon allemaal beter. Je hebt gelijk dat het niet zo heel moeilijk is, maar zoals hierboven al is aangegeven, ik had aardig wat tijdsdruk en ik heb daarom niet alles precies gedaan zoals het op de Ferrari site stond. Als ik meer tijd had gehad dan had ik aan sommige dingen gewoon wat meer tijd besteed (bijvoorbeeld de kleur), maar ik had het heel druk en bij deze site moest ook nog een verslag worden gemaakt van 10 kantjes, dus het meeste is maar 90% en niet de 100%;)
Door deze opdracht weet ik ook dat je beter wat eerder kunt beginnen en ik zag ook dat je sommige dingen gewoon wat beter kunt maken met heel iets meer aandacht. Maar door deze dingen leer ik alleen maar meer erbij. Ik moet gewoon veel sites maken zodat ik meer ervaring krijgt en dan gaat alles er ook beter uitzien en het kost mij dan minder tijd. Net zoals met Photoshop heb je gewoon veel ervaring nodig.

P.S Ik ben alleen maar blij met dit "commentaar" hier word je alleen maar beter door. Hier heb ik echt 10x meer aan dan dat jullie zeggen dat alles er perfect uitziet, terwijl er zoals nu nog wel aardig wat dingen zijn die voor verbetering vatbaar zijn