sprong in het duister

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

sprong in het duister

Berichtdoor rik6230 op vr jun 12, 2009 23:09

Ik heb me zojuist voorgesteld. Dit eerste mijn eerste "werkstukje" in Adobe maar het heeft mij bloed, zweet en tranen gekost. Ik heb het gemaakt n.a.v een voorbeeld DVD (top secret) maar heb mijn eigen foto gebruikt en ben ook iets afgeweken van de instructies. Wat vinden jullie ervan en vooral; wat moet beter.

http://i98.photobucket.com/albums/l253/ ... goed-1.jpg

groet,
Rik

Afbeelding
rik6230

Re: sprong in het duister

Berichtdoor helma op za jun 13, 2009 06:26

Ik vind dat je het erg goed hebt gedaan! Het is net of de hond uit de foto springt. De water spetters maken het erg realistisch.
Je hebt er veel werk mee gehad maar het resultaat mag er wezen hoor!
Groetjes helma
helma

Berichtdoor Gloomy op za jun 13, 2009 13:10

resultaat mag er zeker weten wezen :D ziet er erg goed uit ^^
Gloomy

Berichtdoor GekkeWouter op za jun 13, 2009 13:35

zeer goed gedaan! vooral hoe je de hond met water hebt uitgeknipt, echt goed gedaan. enige minpuntje is dat de achtergrond gewoon helemaal zwart is, daar kun je vast iets intressanters van maken. Misschien kun je ook de foto waar de hond uitspringt een rand geven, als een polaroid of iets dergelijks? dat vind ik er altijd mooi uitzien.
GekkeWouter

Berichtdoor rik6230 op za jun 13, 2009 15:59

Bedankt voor jullie reacties.

GekkeWouter schreef:zeer goed gedaan! vooral hoe je de hond met water hebt uitgeknipt, echt goed gedaan. enige minpuntje is dat de achtergrond gewoon helemaal zwart is, daar kun je vast iets intressanters van maken. Misschien kun je ook de foto waar de hond uitspringt een rand geven, als een polaroid of iets dergelijks? dat vind ik er altijd mooi uitzien.

Dat uitknippen was inderdaad het meeste werk. Op 600 % en soms nog groter bijna pixel voor pixel uitgeknipt. Van dat zwart daar heb je wel gelijk in. Ik heb daar zelf niet aan gedacht of over gedacht. Nu dus wel. Ik ga eens wat proberen. Bedankt voor jouw opmerking. Mooie banner trouwens.
groet,
Rik

Afbeelding
rik6230

Berichtdoor Medewerker op za sep 26, 2009 10:53

Ik weet niet of het makkelijk is, maar je kunt i.p.v de zwarte achtergrond, natuurlijk ook de achtergrondkleur van dit forum gebruiken, zodat het lijkt alsof ie echt uit de foto springt!

M
E
D
E
W
E
R
K
E
R
Nobody's Perfect, I'm a nobody!
Medewerker

Berichtdoor GekkeWouter op za sep 26, 2009 16:39

Medewerker schreef:Ik weet niet of het makkelijk is, maar je kunt i.p.v de zwarte achtergrond, natuurlijk ook de achtergrondkleur van dit forum gebruiken, zodat het lijkt alsof ie echt uit de foto springt!

nee, dan doe je geen achtergrondkleur, en sla je hem op als .png, dan kun je hem op elk forum/website plaatsen, en krijg ie de kleur van de achtergrond van dat forum/website..

(en zou je alsjeblieft niet op zo'n manier je naam eronder willen zetten, anders blijven we scrollen, hou het simpel, of zonder naam...)
GekkeWouter

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback