Tablet gebruikers?

Hier kun je even chatten, of andere berichten kwijt die niets in de andere subfora thuis horen

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Tablet gebruikers?

Berichtdoor Niels van Doorn op zo jan 25, 2009 14:21

Wat ik me afvraag; zijn er hier ook teken tablet gebruikers?

ik gebruik zelf de Wacom Bamboo en ben hier zeer tevreden over.
het maakt het photoshoppen zoveel gemakkelijker!

Voor vragen: add ~me op msn of stuur een bericht!
Niels van Doorn

Re: Tablet gebruikers?

Berichtdoor GekkeWouter op zo jan 25, 2009 15:27

Ik zoud dolgraag een tablet kopen! maar daar heb k momenteel geen geld voor. K ga misschien een studie doen in grafisch ontwerp, en dan koop ik er zeker 1!
helemaal perfect zou Deze zijn..
GekkeWouter

Berichtdoor Niels van Doorn op zo jan 25, 2009 15:34

dat is een goede keuze, maar als ik jou was zou ik om te beginnen een wat simpeler en goedkoper model nemen.
ik weet niet of je al een keer eerder met een teken tablet heb gewerkt, maar dat is erg wennen in het begin.

Daar in tegen is Wacom 1 van de beste fabrikant voor tekentabletten. Dus ik zou zeker voor een Wacom gaan.

ik zelf werk ook nog met 1 van de simpelste tekentabletten van wacom, maar ben er zeer tevreden over.
Voor vragen: add ~me op msn of stuur een bericht!
Niels van Doorn

Berichtdoor GekkeWouter op zo jan 25, 2009 15:38

Niels van Doorn schreef:dat is een goede keuze, maar als ik jou was zou ik om te beginnen een wat simpeler en goedkoper model nemen.
ik weet niet of je al een keer eerder met een teken tablet heb gewerkt, maar dat is erg wennen in het begin.

Daar in tegen is Wacom 1 van de beste fabrikant voor tekentabletten. Dus ik zou zeker voor een Wacom gaan.

ik zelf werk ook nog met 1 van de simpelste tekentabletten van wacom, maar ben er zeer tevreden over.

ik was ook niet van plan om meteen een tablet van 1000 euro te kopen :) zoals k al zei, die zou helemaal geweldig zijn :P
k heb inderdaad wel eens met een tablet gewerkt, maar ik heb er zelf geen, helaas..
GekkeWouter

Berichtdoor Mittch op di jan 27, 2009 17:54

Hé Niels,

Ik zelf heb ook de Wacom Bamboo (fun) , A6 dacht ik, wel de witte met de ronde knoppen, deze past beter bij mn witte Imac 8)
Maar de Cintiq zou ik ook zeker willen hebben, het liefst dan nog de grotere maarja dan moet ik eerst even een bankoverval plegen :o
http://www.wacom.com/cintiq/cintiq-21ux.php
Afbeelding
Mittch

Berichtdoor Gloomy op di jan 27, 2009 18:04

als je het wilt weten. de cintiq is zo duur omdat hij de eerste in zijn soort is.
alle andere tablet schermen hebben nog geen druk gevoeligheid. Wacom is daar met de cintiq de eerste mee.
als je gaat kijken voor een tablet scherm zonder druk gevoeligheid dan ben je veel goedkoper uit. maarja... de drukgevoeligheid is natuurlijk wel 1 van de dingen waarom je JUIST een tablet wilt nietwaar? :D
Gloomy

Berichtdoor MsDaemon op ma nov 21, 2011 14:28

Hallo :)

Ik ben net pas begonnen met Photoshop, maar ik vind het echt superleuk en ik weet zeker dat ik er veel langer mee door wil gaan en gezien ik altijd ruzie heb met mijn laptop, wil ik supergraag een tablet - maar ik weet niet welke xD

Dus weten jullie een degelijke tablet die goed is om mee te beginnen (niks bijzonders, gewoon goed&degelijk)?

:D :mrgreen:
MsDaemon

Berichtdoor Gloomy op di nov 22, 2011 11:52

wacom bamboo fun is wel een goed starters dingetje :)

a5 formaat i groot genoeg
Gloomy

Keer terug naar Offtopic / Lobby