Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven. Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.
Maar de E valt hierdoor niet los, want de O heeft ook geen aparte elementen. En bij deze moest ik oppassen dat ik niet te veel losse beelden ging gebruiken maar een subtiel aantal.
jaa mar ik bedoel dat hij er te simpel uit ziet vergeleken met de rest. je kon bijv beter niet een echt scherpe o maken maar gewoon een paar uitspringende takjes enz erbij doen. dat ziet er nog wat beter uit denk ik zelf
ziet er koel uit, alleen ik vind zelf dat het element "strakke letters" er nog te ver uit springt, de elementen takjes erbuiten, grassprieten, vogeltje die eruit spring, hadden van mij meer terug mogen komen.
Heel leuk gedaan man, maar ik vind dat hij nog vele beter kan.
Je hebt er hier en daar nog wat te weinig aan gedaan om hem echt '' af '' te noemen.
wat dacht je van een minder scherpe opacity, en hier en daar een letter schuin zetten, zodat je dat statisch gevoel niet krijgt. En bv een paar grote bladeren die eruit steken ofzo . zoals Die vogels en schaduw, die zijn heel mooi in beeld gebracht
wel zoals eerder vemeld: een heel creatief een goed idee
Idee is zeker leuk, en ziet er ook wel goed uit. Maar hij kan beter. Juist bij zon forest tekst vind ik dat er wat meer aan de randen gedaan mag worden, zoals bij de R. Nu zijn er veel te scherp, teveel de echte letter.
Je moet inderdaad wel oppassen dat je niet teveel mini afbeeldingen (zoals die papegaai) erin verwerkt, want dan wordt het te druk. Maar wat meer en zeker de randen, dan kan wel.
misschien om eens ( ik weet niet of je een pen tablet heb) het eerst te tekenen, print dfe letters strak uit, dan teken je er op, in vorme, gum uit wat je fout doet en start opnieuw.
scan em dan in, en ga verder zoals je hier ook begonnen ben:P)