ufo's

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

ufo's

Berichtdoor (.)(.) op di dec 08, 2009 16:49

Vanmiddag mijn vriendin een beetje photoshop uitleg gegeven en op een gegeven moment de smaak weer eens te pakken gekregen, ik vind m best goed geworden, mijn dochtertje met de ufo's :) wat vinden jullie?
Afbeelding

Afbeelding
(.)(.)

Re: ufo's

Berichtdoor GekkeWouter op di dec 08, 2009 17:51

ziet er goed uit :D alleen de schaduw is nog een beetje erg recht, dat zou normaal mee gaan met de contouren van waar de schaduw dan ook maar overheen valt. T heeft wel een supervette sfeer :)
GekkeWouter

Berichtdoor hypocrietspriet op di dec 08, 2009 18:20

wow die is gaaf geworden zeg!
Afbeelding
hypocrietspriet

Berichtdoor (.)(.) op di dec 08, 2009 18:23

GekkeWouter schreef:ziet er goed uit :D alleen de schaduw is nog een beetje erg recht, dat zou normaal mee gaan met de contouren van waar de schaduw dan ook maar overheen valt. T heeft wel een supervette sfeer :)

Ja nu je t zegt.. Hij had ook korter gemogen maar kan t jammer genoeg niet meer aanpassen met de psd.. Net wel nog iets met de smudgetool geprobeert maar daar werd die schaduw ook niet mooier op.. ben aant denken om m morgen overnieuw te maken met wat aanpassingen (hij is ook nog wat erg pixelig op verschillende plaatsen) eens kijken of ik dat sfeertje weer neergezet krijg :)
Afbeelding
(.)(.)

Berichtdoor (.)(.) op di dec 08, 2009 18:26

hypocrietspriet schreef:wow die is gaaf geworden zeg!

Thnx Moon :D kben trouwens ook benieuwd naar recent werk van jou. weet nl dat je er ook wat van kan :P
Afbeelding
(.)(.)

Berichtdoor (.)(.) op di dec 08, 2009 19:36

Sorry voor mijn triple post :D maar ik heb een nieuwe versie gemaakt die ik ook ff wou posten :)
Afbeelding
Mijn andere dochter wou er ook ff op :P
Afbeelding
(.)(.)

Berichtdoor GekkeWouter op di dec 08, 2009 20:52

Vet :D alleen had je de sokken niet in kleur moeten doen, de rest is allemaal sepia-tint. En de rand van de ufo... is erg pixelated.
GekkeWouter

Berichtdoor hypocrietspriet op wo dec 09, 2009 08:36

(.)(.) schreef:

Thnx Moon :D kben trouwens ook benieuwd naar recent werk van jou. weet nl dat je er ook wat van kan :P

uhm, ken ik je ergens van dan? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ja maar wat ik maak is met PSP gemaakt. Het lijkt me niet gepast dat dan op een PS forum neer te zetten :shock: :lol: :mrgreen:
Afbeelding
hypocrietspriet

Berichtdoor hypocrietspriet op wo dec 09, 2009 08:39

owwww wacht ff, was jij niet ook lid van Photoshop Paradise?
Afbeelding
hypocrietspriet

Berichtdoor (.)(.) op wo dec 09, 2009 20:06

GekkeWouter schreef:Vet :D alleen had je de sokken niet in kleur moeten doen, de rest is allemaal sepia-tint. En de rand van de ufo... is erg pixelated.

Oke.. Thnx voor je comments.. De sokken heb ik veranderd en beide afbeeldingen hangen nu ingelijst bij de kids op de kamer.. moet nu alleen nog wat maken voor dochter nr 3. :) kijken wat dat word.. :mrgreen:
ohh en ja die rand is nog altijd erg pixelated :oops: ik wou m overtrekken met de pentool maar die ligt me dus echt niet.. k laat t zo
Afbeelding
(.)(.)

Berichtdoor (.)(.) op wo dec 09, 2009 20:16

hypocrietspriet schreef:
(.)(.) schreef:

uhm, ken ik je ergens van dan? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ja maar wat ik maak is met PSP gemaakt. Het lijkt me niet gepast dat dan op een PS forum neer te zetten :shock: :lol: :mrgreen:

Yep ik kan je idd van bij Tinkaa :D en ehhhh psp ps.. pen en papier :) het gaat vooral erom wat je maakt en niet waarmee toch :wink: welkom op t forum
Afbeelding
(.)(.)

Berichtdoor (.)(.) op vr dec 11, 2009 09:39

Afbeelding
Gisteren nog iets voor bij mn 3de dochter (Danae) op de kamer gemaakt :D
Enigste minpunt wat ik zelf vind zijn de vleugels :oops: ik was te enthousiast en zag later dat ik ze een warp had moeten geven zodat ze meer met t lichaam meedraaiden.. voor de rest ben ik tevreden met t resultaat :)
Afbeelding
(.)(.)

Berichtdoor Gloomy op vr dec 11, 2009 12:39

dat van die vleugels valt nog niet eens zo heel erg op

ziet er leuk uit ^^
Gloomy

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback