foto verscherpen

Hier kun je even chatten, of andere berichten kwijt die niets in de andere subfora thuis horen
Plaats reactie
roospuck

PSP ervaring: Beginner

foto verscherpen

Bericht door roospuck » 17 aug 2017, 19:29

Hallo!

Misschien is dit een beetje een rare vraag maar ik vroeg me af of iemand een foto voor mij wilde verscherpen. Voor een verjaardagscadeautje wil ik graag een foto laten afdrukken maar de foto is niet scherp genoeg dat ik hem groot kan laten afdrukken. Zelf heb ik niet zoveel ervaring met photoshop dat ik dit kan. Zou iemand mij hierbij willen helpen? :D

genf
Moderator
PSP ervaring: Gevorderd
Contacteer:

Re: foto verscherpen

Bericht door genf » 18 aug 2017, 21:50

Geen rare vraag, maar wel een lastige. Je kunt in Photoshop wel verscherpen, maar dat betekent dat je licht/donker pixel-overgangen nog wat versterkt. Dat licht/donker contrast moet er wel al zijn! Het is eigenlijk een optische illusie, geen manier om onscherpe foto's scherp te maken.

Ik wil je best helpen, maar het hangt van de kwaliteit van de foto af of hij met simpel verscherpen nog goed genoeg te krijgen is. Kan ik de foto ergens zien? Je kunt hem ook naar me opsturen, stuur me maar een bericht via de site.

roospuck

PSP ervaring: Beginner

Bericht door roospuck » 19 aug 2017, 14:30

Dat zou heel fijn zijn! Wanneer ik u een berichtje wil sturen staat er alleen bij mij dat ik nog geen prive berichten mag versturen. Heeft u misschien een emailadres waar ik de foto naar toe kan sturen?

genf
Moderator
PSP ervaring: Gevorderd
Contacteer:

Bericht door genf » 19 aug 2017, 14:59

Hi, ik heb jou een e-mail gestuurd.

Plaats reactie