Een activiteit voor een goochelaar!

Hier kun je even chatten, of andere berichten kwijt die niets in de andere subfora thuis horen
Plaats reactie
qmikhailq

PSP ervaring: Beginner

Een activiteit voor een goochelaar!

Bericht door qmikhailq » 05 mei 2010, 18:21

Hallo Jongens,

Als eerste hoop ik dat ik deze thread op het juiste plek zet! Zo niet laat het mij dan even weten dan verplaats ik hem.

Nou dan even mezelf voorstellen. Mijn naam is Mikhail German, en ik ben een goochelaar. Nu in mijn vierde goochel jaar. Daarnaast begin ik dit jaar aan een studie psychologie te Leiden. Maar genoeg over mij. Ik wil het graag hebben over jullie!

Om te beginnen laat ik zeggen dat ik zeer veel respect heb voor de photoshop fanaten! Ik heb er ooit mee gespeeld (met photoshop) en ik begrijp een beetje hoeveel werk het is om er goed in te worden.

Nu wil ik graag wat commerciëler te werk gaan. Ik wil dit wel zo professioneel mogelijk doen. Hiervoor heb ik twee diensten nodig. Ik heb iemand nodig die voor mij een visite kaartje zou willen ontwerpen. ( voor meer informatie over de specs kunt u hier kijken : http://www.vistaprint.nl/vp/ns/propath/ ... 9#Products )
En iemand die voor mij een aantal foto's zou willen bewerken zodat ik ze kan gebruiken als promotie foto's.

Ik weet dat iedereen hier het druk heeft met zijn eigen projecten! Maar toch lijkt het mij leuk om met jullie iets leuks te maken. Is het misschien een idee om hier een wedstrijd van te maken? of wil iemand dit gewoon voor de lol doen? Desnoods ben ik bereidt een kleine vergoeding ertegenover te bieden, maar helaas heb ik niet veel geld.

Laat mij weten wat jullie ervan denken!

Groetjes,

Mikhail.

Gloomy
Erelid
PSP ervaring: Beginner

Re: Een activiteit voor een goochelaar!

Bericht door Gloomy » 05 mei 2010, 18:26

ik zal hem even verplaatsen naar het off topic forum ;)

leuk idee trouwens, denk alleen niet dat dit echt het forum ervoor is ( of iig nog niet).

veel succes iig ;)

Plaats reactie