Logo aanvraag

Hier kun je even chatten, of andere berichten kwijt die niets in de andere subfora thuis horen
Plaats reactie
lorenzovangortel

PSP ervaring: Beginner

Logo aanvraag

Bericht door lorenzovangortel » 29 sep 2010, 13:24

Hallo,

Sinds een aantal dagen ben ik bezig met mijn website : http://www.van-gstyle.nl

Bovenin zie je nu een balk met daarin : JOOMLA "because open source matters"

Deze balk zou ik graag willen vervangen voor een ander logo. Wat dit logo moet zijn maakt me niets uit. Als er maar in komt te staan : van-Gstyle.nl
Ook zou ik graag nog iets in het logo verwerkt willen zien over Fifa 11 of iets wat te maken heeft met voetbal.

Mijn website gaat namelijk over het wel en wee van mijn eigen zaalvoetbal elftal en veld voetbal elftal.
Ook wil ik berichten gaan possten over mijn favoriete game (FIFA) en turtorials gaan plaatsen van dingen die ik zelf doe en schrijf.

Ik ben bereidt hier €10,- voor te betalen.

Ik kan zelf niets met Photoshop, vandaar dat ik jullie wil vragen om dit voor mij te maken.
Het logo moet wel net zo groot zijn als de balk die je nu ziet.

GekkeWouter

PSP ervaring: Beginner

Re: Logo aanvraag

Bericht door GekkeWouter » 30 sep 2010, 10:47

Dat logo's in photoshop worden gemaakt is een veelgemaakte vergissing. Je moet zijn bij illustrator-kenners. Zullen hier op het forum ook wel zijn, maar dat gaat niet met photoshop. Het kan wel, maar is minder goed. Photoshop is namelijk pixel-based editen, en illustrator is vector-based. Dat houdt in dat logo's in illustrator altijd scherp blijven als je ze vergroot en verkleint, in photoshop niet. Ook staat dit topic in het verkeerde gedeelte van het forum.
(*** Hier ALLEEN over website en forum; Photoshop - zie beneden!)

Plaats reactie