Gamers aanwezig?

Hier kun je even chatten, of andere berichten kwijt die niets in de andere subfora thuis horen
Gloomy
Erelid
PSP ervaring: Beginner

Re: Gamers aanwezig?

Bericht door Gloomy » 02 jul 2009, 17:49

ja dacht ligt natuurlijk vooral in de aard van de speler
ik heb een kere voor 3 dagen een timecard gekocht en toen werd het saai. toen ben ik na die 3 dragen gestopt :P
3 dagen voor 3.30 per maan misschien. maar ik zie het zo.
als ik naar een arcade toe ga en tegen iemand 5 potjes airhockey doe. heb ik ook grootse lol maar ben ik even veel kwijt :P

daarnaast vind ik het op 1 of andere manier ook weer goed dat het zo duur is.
als ik bijv. flyff of silkroad of whatever speel is dat welliswaar gratis maar daar lopen 10.000en kinderen van 10 jaar rond.
kinderen die uitvinden hoe je het woord kanker in het engels schrijft en het vervolgens lopen te spammen.
dat filter je er wel uit als je iedereen 12 euro per maand laat betalen xD
en je betaald ook voor kwaliteit :P. goeie servers praktisch altijd online, elke 2 weken een nieuwe content patch zowat :D houd het ook weer leuk :D

skydevil

Bericht door skydevil » 02 jul 2009, 18:48

Dat het zo duur is is wel goed, maar het helpt ook nog niet zo heel erg. Veel jongere kinderen zullen het dan niet spelen, maar als ze ouder worden (en vaak geen runescape meer willen spelen) dan gaan ze alsnog over naar Wow, dus he helpt maar alleen voor de jongere groep.

Moet wel zeggen dat het wel heel goed in elkaar steekt. Maar ik ga toch liever voor andere spellen.

Ik speel nu veel pro evolution soccer en dat is meer een spel dat je gewoon kunt spelen, maar als je wilt stoppen dan kan je ook makkelijk stoppen, met zulke soort games als Wow is dat toch wat moeilijker ;)

Gloomy
Erelid

Bericht door Gloomy » 02 jul 2009, 22:13

ik denk dat het ook gewoon aan de sociale contacten ligt soms...

stoppen met spelen betekend ook dat je mensen die je misschien al 1 jaar kent via dat spel niet meer zult spreken. want op msn komt er toch nooit meer iets van. en je steekt er natuurlijk uiteindelijk wel aardig wat uren is ( zij het 20 uur over 1 maand of over 1 dag verspreid)

en ik denk dat dat je geforceerd houd te spelen/ als jij bekend bent op runescape zal je ook niet direct stoppen

Mittch
Erelid
Contacteer:

Bericht door Mittch » 03 jul 2009, 10:08

Daar heb je wel een paar goede punten Gloomy. Wat betreft het filteren van spam-kinderen maar ook dat je de contacten wilt behouden. Maar daarom speelde ik ook met vrienden uit RL, dan is het niet erg om offline te gaan want dan zie je ze vanzelf wel weer ;)
Afbeelding

skydevil

Bericht door skydevil » 03 jul 2009, 11:03

Ik heb ook een hele tijd Cod4 gespeeld en dat zijn ook wel vrienden geworden, maar toch ik kon er altijd wel mee stoppen als ik wou en ik gaf toch de voorkeur aan me "echte" vrienden. IK zal dus eerder 's avonds naar de bios gaan dan dat ik cod4 ga spelen.

Maar je hebt zeker een punt en het zal voor veel mensen gelden, maar niet voor mij.

Gloomy
Erelid

Bericht door Gloomy » 03 jul 2009, 11:41

voor mij idemdito
ik ga gerust een weekje offline om met vrienden op vakantie te gaan of whatever. is en blijft leuker. maarja het is ook weer zowat om zonder effe afscheid te nemen opeens 3 maanden offline te gaan :P want ik zelf spreek die mensen bijna elke dag. ook weer niet elke dag natuurlijk en meestal spring ik ook gewoon online. sta ik constant stil en dan is het net of ik op msn zit hehehehe

GekkeWouter

Bericht door GekkeWouter » 03 jul 2009, 17:09

Ik ben nooit iemand geweest die bij alle games die ik speeld er ook meteen een hoop vrienden bij moesten komen, de enige keer dat ik voor 1 game op een forum zat was voor Spore, maar toen ik hem uiteindelijk kut begon te vinden, kwam ik daar ook niet meer, en daar heb ik echt geen probleem mee. Ik spreek nog wel bijna dagelijks met een jongen van dat forum, gewoon omdat we veel van dezelfde games houden. dus k hou er wel een vriend aan over, zelfs nadat ik compleet gestopt ben met dat forum.
Gloomy schreef:ik denk dat het ook gewoon aan de sociale contacten ligt soms...

stoppen met spelen betekend ook dat je mensen die je misschien al 1 jaar kent via dat spel niet meer zult spreken. want op msn komt er toch nooit meer iets van.
Dat is dus niet altijd zo, maar ik ben het met je eens, vaak ook wel :P

GekkeWouter

Bericht door GekkeWouter » 17 jul 2009, 00:09

Zijn er mensen die Battlefield 1943 spelen? Ik vind het helemaal geweldig :D

wat ik minder geweldig vind is dat de Special Edition van Modern Warfare 2 gewoon 150 euro zal kosten. Okee, er zit een werkende nachtvisiekijker in, maar als dat echte kwaliteit zou zijn, zou de special edition nog veel duurder zijn. Dit geeft gewoon aan dat MW2 iets leuks wou geven, waar ze veel mee zouden verkopen, maar geen kwaliteit in de Special Edition wou stoppen.

Fer

Bericht door Fer » 29 sep 2009, 21:34

Waar op: Playstation2, Nintende Wii, Nintendo DS, GameBoy Advance SP, Laptop Toshiba :)
Wat is jou lievelings genre: Shooters, RPG
Welke games momenteel: Cabal Online, Combat Arms
Welke games zijn volgens jou toppers: Zowieso Super Mario, Warrock, Counter Strike, Grand Theft Auto (Multiplayer)
En misschien welke totaal niet!: TETRIS :x :P Dat spel haat ik (Naja niet haten maar ik vind et saai)
Groetjes Fer
Afbeelding

GekkeWouter

Bericht door GekkeWouter » 29 sep 2009, 22:03

Fer schreef:
En misschien welke totaal niet!: TETRIS :x :P Dat spel haat ik (Naja niet haten maar ik vind et saai)
Tijdens het werk moet ik af en toe een kwartiertje niks doen, en dan is tetris op mn telefoon helemaal geweldig :D

Fer

Bericht door Fer » 30 sep 2009, 09:07

Oke maar dat is anders ik bedoel:

Als me vriend bijv. zegt Ga je mee tetris doen dan wil ik dat echt niet maar als ik me echt verveel is het wel leuk ja :)
Groetjes Fer
Afbeelding

Gloomy
Erelid

Bericht door Gloomy » 01 okt 2009, 15:54

wij hebben een tetris sega game op de wc liggen :|
aardig goed bij een grote boodschap hoor

Fer

Bericht door Fer » 02 okt 2009, 10:11

Ja dan is et ook wel leuk maar zomaar uit et niet gaan tetrissen vind ik saai :P
Groetjes Fer
Afbeelding

GekkeWouter

Bericht door GekkeWouter » 02 okt 2009, 11:44

hehe, nee ik ga ook niet met mn vrienden tetrissen, dat doet niemand hier, lijkt me.
Vandaag komt Fifa 10 in de brievenbus :D (als het goed is) Can't wait!

Fer

Bericht door Fer » 02 okt 2009, 13:58

Coowl Fifa10 :O
Groetjes Fer
Afbeelding

Plaats reactie