Klein Wedstrijdje

Hierin vind je allerlei photoshop gerelateerde activiteiten, zoals kleine wedstrijdjes, opdrachten etc. Laat ook weten wat jij graag zou willen doen / zien!
Gesloten
DJ Célo

PSP ervaring: Beginner

Klein Wedstrijdje

Bericht door DJ Célo » 26 okt 2011, 18:47

Hallo beste photoshopers.

Ik ben DJ Célo! En ben op zoek naar iets, een nieuw DJ logo, daarom organiseer ik een klein 'wedstrijdje' zeg maar.
Ik kan zelf helemaal niet Photoshopen en dingens ontwerpen, maar op dit forum wist ik dat er zeker enkele talenten zitten !
Wat houd de wedstrijd in?

1. Je moet een logo designen met afmeting 600x600
2. Er moet op staan 'Célo'
3. Liefst iets origineel, niet zo maar een gewoon logo, echt iets origineel!

Wat krijgen jullie er voor terug.

De winnaar van de 'wedstrijd' ontvangt eigenlijk niet écht iets, maar hij/zij kan wel zijn naam onderaan in het klein op het logo plaatsen, zodat je misschien wat bekender word over 3000 mensen.

VERMELD JULLIE EMAIL IN JULLIE REACTIE MET HET LOGO ER IN!

Waarvoor gebruik ik dit logo?

- Ik zet het op Mixcloud, Soundcloud & Facebook
- Ik zet het bij elke nieuwe release.
- Ik zet het bij men hotmail account (1500 contacten.)
- Ik gebruik het om er stickers mee te maken

Je gaat er enkel bekender mee worden! Hieronder jullie werk plaatsen, de winnaar wordt hieronder vermeld en natuurlijk ook gecontacteerd in een email, voor het geval moest je dit niet meer bekeken hebben.

De wedstrijd eindigt op 02/11/2011.

Groetjes, DJ Célo! Hopelijk zijn er enkele designers die hier op reageren, je word er enkel bekender mee.

Milio

Contacteer:

Re: Klein Wedstrijdje

Bericht door Milio » 26 okt 2011, 19:05

Afbeelding

Zoiets? :mrgreen:

On a serious note. Wat is de rede dat je 600px2 wilt? Behalve dat een vierkant logo niet gebruikelijk is worden meeste logo's als vector gemaakt, wat wilt zeggen dat het zonder kwaliteitsverlies schaalbaar is. Stel bijvoorbeeld dat je een poster wilt uitprinten, dan kom je met 600px2 niet ver. Dat ook omdat de resolutie bij printen meer dan drie keer zo hoog is, waardoor het ook meer dan drie keer zo klein zichtbaar wordt.

Verder handig om meer te vermelden, wat voor muziek is het, in welke stijl, de uitstraling die je zoekt, enz.

Je schiet er overigens niet veel mee op om je bericht meerdere malen te plaatsen in verschillende categorieën, behalve dat het dan snel als spam aangemerkt zal worden.

DJ Célo

Bericht door DJ Célo » 26 okt 2011, 19:10

Milio schreef:Afbeelding

Zoiets? :mrgreen:

On a serious note. Wat is de rede dat je 600px2 wilt? Behalve dat een vierkant logo niet gebruikelijk is worden meeste logo's als vector gemaakt, wat wilt zeggen dat het zonder kwaliteitsverlies schaalbaar is. Stel bijvoorbeeld dat je een poster wilt uitprinten, dan kom je met 600px2 niet ver. Dat ook omdat de resolutie bij printen meer dan drie keer zo hoog is, waardoor het ook meer dan drie keer zo klein zichtbaar wordt.

Verder handig om meer te vermelden, wat voor muziek is het, in welke stijl, de uitstraling die je zoekt, enz.

Je schiet er overigens niet veel mee op om je bericht meerdere malen te plaatsen in verschillende categorieën, behalve dat het dan snel als spam aangemerkt zal worden.
Ok, sorry! AAN ALLE DESIGNERS ! ALLE AFMETINGEN MOGEN !

Ok.

Stijl & Uitstraling, ik neem een voordbeeld van 2 dj's die ik ken die echt een nice logo hebben.
Check hun profiel foto op die pagina. -> http://www.facebook.com/bassbangers <- Zo iets moet het worden! Wie zo iets kan maken, niet hetzelfde aub, wint direct! ;)

ALLE AFMETING ZIJN DUS TOEGELATEN !

Groetjes, DJ Célo

Tfix

Bericht door Tfix » 11 nov 2011, 08:05

Ik zie nog geen enkel ontwerp?

En het is al gesloten toch? of is de datum verlengt? er staat nm. 02-11-11
If You need A Fix
Afbeelding

farasat1001

Bericht door farasat1001 » 18 feb 2015, 08:22

Laatst gewijzigd door Dropbox op 20 feb 2015, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige bump
FARASAT

Gesloten