ontwerp logo

Hierin vind je allerlei photoshop gerelateerde activiteiten, zoals kleine wedstrijdjes, opdrachten etc. Laat ook weten wat jij graag zou willen doen / zien!
Plaats reactie
animal

PSP ervaring: Beginner

ontwerp logo

Bericht door animal » 02 feb 2013, 10:17

Hallo iedereen,

Even voorstellen. Ik ben drummer van de band " Hellscent" het voormalige Achyronthia. We zijn een melodieuze metal/trash band die oa al op Wacken open air mocht spelen tussen de grooten der aarde.

Hierbij wil ik aan alle Photoshoppers een voorstel doen. Daar wij onder een nieuwe naam zijn begonnen zoeken wij daar dus ook een nieuw logo voor. Bij deze daag ik jullie uit om voor mijn band een logo te ontwerpen, uit alle verzamelde inzendingen word een winnaar gekozen die kan rekenen op eeuwige reclame maar ook een financiele vergoeding, het bedrag van deze vergoeding staat nog niet vast.

Aan wat zou het logo moeten voldoen?
Wij spelen geen pop of soul of house, dus hou der rekening mee dat het om een metalband gaat
Verder laat jullie inspiratie de vrije loop gaan, we vragen wel dat het een herkenbaar logo is, zodat als je het op een affiche ziet direct weet over welke band het gaat.

Veel suc6 en hopelijk zijn er enkelen die de uitdaging aangaan.

Je kan alles sturen naar anthonyjonckheere@hotmail.com
grtz Animal

Plaats reactie