Hulp nodig

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.
Plaats reactie
Jroentjuh

PSP ervaring: Beginner

Hulp nodig

Bericht door Jroentjuh » 18 apr 2011, 18:44

Beste Leden van dit forum.

Ik zou graag een beroep doen op jullie ervaring. Ik ben zelf een photoshop noob maar zit met een vraag waarbij ik jullie experts willen vragen te helpen.
Ik heb 2 foto's van mijn bezoekje aan de Radio Veronica studio met als gast toen Gaby Blaaser. Ik ben helemaal verzot op haar alleen heeft diegene die de 2 foto's van mij met haar geschoten heeft een onscherpe foto gemaakt. Wie oh wie zou mijn enorm blij kunnen maken en voor mij de foto's zou willen verscherpen of beter maken.
Ik ben zelf een echte noob en mijn interesse licht ook niet echt bij het photoshoppen. Ik probeer wel eens wat maar gaat vaker niet dan wel.
Ik weet niet of het veel werk is zoiets maar laat aub even weten.
Mijn dank zou zeer groot zijn. Ik PM de foto's wel

Sorry mods als ik in het verkeerde topic geplaatst heb.

Gloomy
Erelid

Re: Hulp nodig

Bericht door Gloomy » 18 apr 2011, 21:40

ja het ligt eraan hoe onscherp...
Want naja... in tegenstelling tot wat je op TV ziet. dat ze uit een beveiligings camera van 10 pixels een letter maken. Is dat in het echt onmogelijk ^^.

Jroentjuh

Bericht door Jroentjuh » 18 apr 2011, 22:05

Ik zal hem je zo even toesturen via de PM of mail , ik denk dat jij beter dan mij kan aangeven of het wel of niet haalbaar is.
Alvast bedankt!

Gloomy
Erelid

Bericht door Gloomy » 18 apr 2011, 23:59

De camera waarmee gefotografeerd is is gewoon te slechte kwaliteit.
Het is niet dat het uit focus is of iets dergelijks. maar De megapixel aantal is gewoon te hoog voor de lens ( krijg je veel graan, van die verkeerd gekleurde spikkels).

In iedergeval. ik zou hem IETS scherper kunnen proberen te maken. maar weinig kans dat het iets beters wordt. ik zal effe kijken wat ik kan doen ^^

Gloomy
Erelid

Bericht door Gloomy » 19 apr 2011, 00:08

hmmm nou de eerste foto geprobeerd ( die met de veronica posters op de achtergrond) alleen het enige wat ik kan doen om het een beetje te verbeteren is spelen met het contrast. Scherper maken lukt niet echt... ik zal even het resultaat doorsturen.

Bij de 2de staat contrast aanpassen niet echt of ik moet er echt veel werk in steken. maar scherper worden ze er niet van... sorry..

Jroentjuh

Bericht door Jroentjuh » 19 apr 2011, 22:56

Geeft niet ik ben allang blij dat je er even naar wilde kijken, ik heb alleen nog niks binnen gehad kan dat kloppen??

Jeroen

Gloomy
Erelid

Bericht door Gloomy » 19 apr 2011, 23:09

ow zal hem effe opnieuw sturen dan

Plaats reactie