Inloggen

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.
Plaats reactie
cinver

PSP ervaring: Redelijk ervaren

Inloggen

Bericht door cinver » 21 aug 2015, 14:47

Ik had blijkbaar al een account op dit forum, want mijn mailadres werd herkend.
Maar omdat ik mijn gebruikersnaam niet meer wist kon ik niet meer inloggen, NIET HEEL HANDIG...........

Nu heb ik een ander mailaders moeten gebruiken om weer opnieuw een account te maken,
terwijl ik natuurlijk liever gewoon 1 adres, 1 account gebruik.

Dus lijkt me handig om ook een andere optie erin te zetten: gebruikersnaam vergeten.
En dat er dan naar je mailadres wordt gemailt..

Walter
Eigenaar
PSP ervaring: Gevorderd

Re: Inloggen

Bericht door Walter » 07 sep 2015, 15:08

Bedankt voor het doorgeven. Die koppeling is er nu niet omdat het bijna niet voorkomt.

Je had natuurlijk ook even contact op kunnen nemen zodat wij je gebruikersnaam terug halen of sturen :)

cinver

Bericht door cinver » 10 sep 2015, 19:34

Alleen als je niet bent ingelogd kan je uiteraard geen berichten sturen, en zodra je bent uitgelogd zou ik niet weten waar je een email adres zou kunnen vinden.

Walter
Eigenaar

Bericht door Walter » 10 sep 2015, 23:30

op de hoofdsite is een pagina contact ;)

cinver

Bericht door cinver » 20 sep 2015, 13:56

Nou ik wil niet heel vervelend doen, maar zelfs nu ik dit weet kan ik deze nog nergens vinden..
En ik ben toch echt niet onbekend op de computer/op forums. Misschien een idee om deze iets duidelijker ergens naar voren te laten komen dan.

BMWke
Moderator

Bericht door BMWke » 21 sep 2015, 10:55

cinver schreef:Nou ik wil niet heel vervelend doen, maar zelfs nu ik dit weet kan ik deze nog nergens vinden..
En ik ben toch echt niet onbekend op de computer/op forums. Misschien een idee om deze iets duidelijker ergens naar voren te laten komen dan.
Bovenaan in de blauwe balk :wink:
Beer..helping ugly people get laid since 1862!

Afbeelding

cinver

Bericht door cinver » 21 sep 2015, 11:01

Zo..Inderdaad.. op de HOME pagina, dus niet op het forum maar op de website.

Nou IK vind het dus totaal niet duidelijk, als ik hulp wil van/voor het forum dan zoek ik op het forum. Lijkt me toch niet zo heel gek.
Maar als jullie dat niet eens toe willen geven dat het onduidelijk is.. Dan heeft het ook geen zin om het verder aan te geven.

BMWke
Moderator

Bericht door BMWke » 21 sep 2015, 11:07

cinver schreef:Zo..Inderdaad.. op de HOME pagina, dus niet op het forum maar op de website.

Nou IK vind het dus totaal niet duidelijk, als ik hulp wil van/voor het forum dan zoek ik op het forum. Lijkt me toch niet zo heel gek.
Maar als jullie dat niet eens toe willen geven dat het onduidelijk is.. Dan heeft het ook geen zin om het verder aan te geven.
IK heb niet gezegd dat het onduidelijk is maar dat het op de website staat :wink:
Beer..helping ugly people get laid since 1862!

Afbeelding

cinver

Bericht door cinver » 21 sep 2015, 12:08

Haha nee, ik krijg het idee dat jullie het wel duidelijk vinden. Maar jullie zijn bekend op deze site, en weten precies waar wat zit.
Dus als een nieuw iemand het niet kan vinden, is het misschien toch niet zo duidelijk als jullie denken.

Walter
Eigenaar

Bericht door Walter » 21 sep 2015, 16:08

aha, ik gaf hierboven aan "hoofdsite" en dacht dat de verwijzing naar photoshop-tutorials.nl daarmee voldoende duidelijk was. Ik zie nu de verwarring. Het forum valt onder de "hoofdsite".
We hadden hier eerst ook een contact, maar iedereen gebruikte die andere..

Plaats reactie