een oude belofte

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Plaats reactie
Gloomy
Erelid
PSP ervaring: Beginner

een oude belofte

Bericht door Gloomy » 12 mar 2010, 15:56

had ooit een keer belooft om een webdesign van begin tot eind uit te werken voor een tutorial (uitleg met scripten etc).
nou heb ik hier een apparte layout voor gemaakt. Het leek me hierbij ook leuk om een flash element in te bouwen ( als header).
dus naja hier heb ik nu een voorbeeldje van hoe het eruit gaat zien.

commentaar is natuurlijk welkom, en als je liever nog andere dingetjes wilt leren die je niet ziet, even melden aub :)

http://www.crimsonred.nl/tutlayout/index.html

PS: dit is een portfolio website :P die titel staat er alleen boven tegen rippers

skydevil

Re: een oude belofte

Bericht door skydevil » 21 mei 2010, 22:35

Komt de tutorial er nog? Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar :P

Gloomy
Erelid

Bericht door Gloomy » 21 mei 2010, 22:45

ja ik denk niet van deze layout. het is al wel weer een tijdje geleden en er komen wat projectjes aan.
ik wil graag een tutorial maken over een nieuwe design trend ( net als je de web2.0 en 3.0 trents had en je nu heel vaak kleine verloopjes ziet, is dit ontwerp nu al outdated).

skydevil

Bericht door skydevil » 22 mei 2010, 13:44

Haha oke, ik kan idd niet wachten, want ik denk dat je best wel een goede tut kan maken en dat je vooral kan uitleggen waarom je iets doet ;)

Plaats reactie