Fade Text Tutorial

Archief van het Tutorials toevoegen forumdeel.
Forumregels
Dit forumdeel dient als archief, nieuwe discussies plaatsen en hierop reageren is niet mogelijk.
Gesloten
Gfx-Dave

PSP ervaring: Beginner

Fade Text Tutorial

Bericht door Gfx-Dave » 03 okt 2008, 11:30

Basis troep maarja .. vele weten het niet ..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mittch
Erelid
Contacteer:

Re: Fade Text Tutorial

Bericht door Mittch » 03 okt 2008, 13:55

Nice! :) Wist wel hoe je een animatie moest maken, maar deed het altijd handmatig, vinkte laag voor laag uit en maakte dan een nieuwe frame aan.

Zal het binnenkort even proberen met Make frames from layers :)

Groetjes!
Waarom maak je trouwens een plaatje van je gehele tutorial? Je kan ook gewoon typen en eventuele voorbeelden uploaden als image. Zo is de info ook gelijk bruikbaar voor op de website zelf als tutorial zijnde.
Afbeelding

Gfx-Dave

Bericht door Gfx-Dave » 03 okt 2008, 14:17

Mittch schreef:Nice! :) Wist wel hoe je een animatie moest maken, maar deed het altijd handmatig, vinkte laag voor laag uit en maakte dan een nieuwe frame aan.

Zal het binnenkort even proberen met Make frames from layers :)

Groetjes!
Waarom maak je trouwens een plaatje van je gehele tutorial? Je kan ook gewoon typen en eventuele voorbeelden uploaden als image. Zo is de info ook gelijk bruikbaar voor op de website zelf als tutorial zijnde.
In verband van leechers ;)
Veel van mijn tutorials zijn gestolen door mensen ..
Die hebben de teksten naar hun site gebragt en hebben de plaatjes gejat en de copyright weggehaalt ..
Hierbij heb ik ze wel aangegeven voor copyright schendingen ..
Afbeelding

Mittch
Erelid
Contacteer:

Bericht door Mittch » 03 okt 2008, 16:12

Ok ;) Maar dat houd je dan altijd, als je kijkt naar de tutorials op de site zelf is het ook gewoon tekst. Dus als je ze uiteindelijk online wilt moet het wel in tekst worden gemaakt ;)
Afbeelding

Gloomy
Erelid

Bericht door Gloomy » 03 okt 2008, 18:01

de enigste manier om het een beetje te voorkomen is door je tutorials te laten viewen in een flashviewer zodat ze een screenshot nodig hebben om de afbeelding te kopieren. meesten vinden dat te veel moeite en bij tutorials met animatie erin is het dan onmogelijk :) misschien dus een optie? :P

daarnaast: goeie tutorial. ik kende de techniek al wel. misschien kan je ook nog zon overvliegende reflectie laten zien :) en anders kan ik wel een tutorial maken daarvoor :P

Gesloten