Internet-loos

Alles i.v.m. Photoshop-Tutorials.nl nieuws & updates worden hier gepost.
Gloomy
Erelid
PSP ervaring: Beginner

Re: Internet-loos

Bericht door Gloomy » 02 jul 2009, 00:20

ik heb photoshop wel origineel liggen hier. dat hele pakket.
ben alleen te lui het opnieuw te installeren.
wat dus betekend dat ik een onge-opende doos met alle adobe software erin heb en toch alle programmas op me PC heb staan.
vind dat eerlijk genoeg van mezelf.

ik vind het ook diefstal als mensen hun xbox en dergelijke om laten bouwen maar voor mij is dan direct de lol van eht spel der af. ik speel namelijk alleen multiplayers en dan kan je nu al raden waarom dat is :P het praten met elkaar xD
heb nooit een console gehad tenzij je handhelds meetelt. heb bijna alle gameboys behalve de DS

GekkeWouter

Bericht door GekkeWouter » 02 jul 2009, 00:36

Ik heb photoshop niet origineel. gewoon gedownload. Xbox games download ik niet, gewoon omdat ik het online gebeuren heel vet vind, en niet gebanned wil worden. want dat risico is er altijd als je games downloadt. Maar het meest irritante van online gamen vind ik als er mensen tegen me gaan praten :P Ik game altijd met muziek behoorlijk hard, ook omdat ik anders veel tegen mezelf ga praten. :P op de PC koop ik nooit games, altijdf gedownload, maar ik game sowieso niet zo veel meer op de pc. Vooral Soldier Of Fortune 2 vroeger, dat was geweldig.

K heb mijn 360 sinds oktober 2008 ofso, en nog geen RROD gehad gelukkig :) 1 van mijn vrienden wel, maar daarna deed hij het nog gewoon, heel vaag.

maar we gaan nu wel erg offtopic, verplaatsen naar het 'Gamers aanwezig?'-topic dan maar? :P

Mittch
Erelid
Contacteer:

Bericht door Mittch » 02 jul 2009, 10:18

Ja we gaan wel erg offtopic, maar dit onderwerp heeft ook geen verhaallijn nodig :p het was alleen een melding.

Maar ik weet niet of het zo handig is om hier een discussie over aan te gaan ;) Natuurlijk wel erg interessant maar een onbegonnen zaak, het is fout om te doen, maar iedereen doet het. Komt dus geen einde aan ;)

En waarom ik het van de games erger vind dat dvd's/muziek. Omdat ik zelf in de gameindustrie wil gaan werken dus dan moet er tegen die tijd wel genoeg werk zijn haha :lol:

Groetjes! :)

EDIT: Ik zie nu pas het voorstel van Wouter, dit is een goed idee. Graag verdere reacties in het gamers-aanwezig-t731.html topic plaatsen. Ik zal straks kijken of de berichten kan verplaatsen, en of dit wel aansluit etc.
Afbeelding

Plaats reactie