Forum offline geweest - nu weer online

Alles i.v.m. Photoshop-Tutorials.nl nieuws & updates worden hier gepost.
Plaats reactie
Walter
Eigenaar
PSP ervaring: Gevorderd

Forum offline geweest - nu weer online

Bericht door Walter » 01 feb 2008, 20:56

Beste Photoshoppers,

Het forum en de website waren de afgelopen dagen (een kleine week), helaas offline. Dit had te maken met het dataverkeer per maand dat overschreden was van onze hosting, en daarna een klein probleempje met de server waar deze website gehost wordt.

De website en forum zijn weer terug online, alles werkt nu weer goed. Er zijn GEEN bestanden of gegevens verloren gegaan.
Jullie kunnen nu dus weer terecht met al je vragen over Adobe Photoshop, in ons Photoshop Support gedeelte.

Hopelijk heeft het niet teveel last opgeleverd.

Mvg,
Photoshop-Tutorials - Team

Selman

PSP ervaring: Beginner

Re: Forum offline geweest - nu weer online

Bericht door Selman » 01 feb 2008, 23:27

Mooi dat we er weer tegenaan kunnen !!

groeten,

Selman

pilloe

Contacteer:

Bericht door pilloe » 02 feb 2008, 01:23

Mooizo :).

Misschien handig om even hier te kijken en over te stappen :) http://www.one.com/nl Ik vind het wel een goeie host voor zulke dingen.
Afbeelding

Walter
Eigenaar

Bericht door Walter » 02 feb 2008, 02:37

Dank je :) Maar daar heb ik al eens gekeken. En dingen als 'onbeperkt dataverkeer', daar zit altijd iets achter.
Een deel uit de voorwaarden:
Het is abonnees zonder voorafgaande toestemming van One.com niet toegestaan grote hoeveelheden gegevens op de
server op te slaan die gratis mag worden gedownload of opgevraagd. Het doel is om niet te functioneren als een externe
harde schijf voor de opslag van gegevens in de opmaken als zip, mp3, jpg, etc. maar als een presentatie/verkoopruimte
voor bedrijven en privé-personen.

Verkeer is in principe onbeperkt. Maar het verkeer dient wel redelijk te zijn en niet het verkeer van andere gebruikers
verstoren. Als het verkeer van een klant het verkeer van andere klanten verstoort, behoudt One.com zich het recht voor
om het webhotel van de eerstgenoemde klant te sluiten zonder voorafgaande kennisgeving en / of een afzonderlijk tarief
voor het verkeer in rekening te brengen. One.com behoudt zich het absolute recht voor om te besluiten of verkeer wel
of niet excessief is. Indien een webhotel wordt gesloten, wordt geen restitutie verleend op de abonnementsgelden die
vooruit zijn betaald.

Tsja.. 'redelijk' zeg jij het maar ;)
En aan zip en jpg bestanden kom je al snel, zeker met deze website :)

pilloe

Contacteer:

Bericht door pilloe » 02 feb 2008, 15:04

Tja... daar weet ik ook niks op te zeggen dan. Ik heb nog een webhost in mijn favorieten staan en dat is deze: http://www.1eurohosting.nl/default.php? ... anguage=nl de laatste is zonder data limit en heeft 4000mb. Meer heb ik niet in mijn favorieten staan. Hopelijk heb je er wat aan :)
Afbeelding

Walter
Eigenaar

Bericht door Walter » 02 feb 2008, 20:13

Die hebben ook van die rare voorwaarden :P
Maar ik ga zelf nog wel eens rondkijken :)

Plaats reactie