Forum vernieuwingen en aanpassingen? Wat?

Alles i.v.m. Photoshop-Tutorials.nl nieuws & updates worden hier gepost.
Plaats reactie
Walter
Eigenaar
PSP ervaring: Gevorderd

Forum vernieuwingen en aanpassingen? Wat?

Bericht door Walter » 25 okt 2008, 14:54

Zo beste forum leden. Hier en daar zijn er wat ideeën voor het forum opgedoken. Vernieuwingen, uitbreidingen etc.
Graag horen wij van jullie wat je graag aan het forum verbeterd/veranderd/uitgebreid ziet, en of je hier zelf aan mee wilt werken.

Tot nu toe hebben we in ieder geval de volgende dingen gehoord:
- Andere look voor het forum
- Shoutbox / chatroom
- Afbeelding bewerken, hier plaatsen, en steeds door een ander verder laten bewerken
- ...

Houdt er overigens rekening mee dat voor sommige ideeën (zoals de 3e) ook genoeg actieve en geïnteresseerde leden moeten zijn die dat leuk vinden.

Op dit moment heb ik het zelf erg druk, dus helaas minder tijd.

Dave

PSP ervaring: Beginner

Re: Forum vernieuwingen en aanpassingen? Wat?

Bericht door Dave » 30 okt 2008, 13:52

Wat dacht je van hulp topic. daarmee wil ik zeggen

mensen die geen of weinig ervaring hebben en bijvoorbeeld graag een logo , foto, of iets anders willen laten bewerken.

dat ze dan gewoon een topic kunnen openen met de nodige uitleg .iedereen kan mee doen en proberen en de persoon kiest dan zelf zijn eigen ontwerp wat hij goed vind.

het is gelijk een designcontest.
photoshop , illustrator

Gloomy
Erelid
PSP ervaring: Beginner

Bericht door Gloomy » 30 okt 2008, 17:37

eeuhhm
nadeel alleen:

dat word gebruikt op websites voor webdesigns. en dan word er geld voor uitgelooft.

als je nu al merkt dat sommige mensen net hun designs afkrijgen omdat ze te weinig tijd hebben.
en dan ga je er voor laat maar zeggen elke week 1 of 2 mensen een designcontest houden.
laten we zeggen... weinig deelnemers. tenzij je te koop gaat lopen met het systeem en probeert meer designers er mee aan te trekken.

als een persoon die een logo wilt dan echt een professioneel iets wilt dan moet hij er echt geld voor uit gaan geven.

daarnaast. neem je dan niet het werk over van reclame bureaus? en design studios?
die leven op dat soort dingen.

mij lijkt het persoonlijk niet iets.

Walter
Eigenaar
PSP ervaring: Gevorderd

Bericht door Walter » 31 okt 2008, 14:48

ben het met gloomy eens. Ik denk dat de meesten niet de tijd hebben om dat soort dingen gratis te doen. Er zou wel een topic/forum gemaakt kunnen worden waarin die personen zelf kunnen overleggen, of mensen die hun diensten aanbieden.
maar dit soort design contests zijn inderdaad ook op andere sites al aanwezig

Plaats reactie