Welkom op het Photoshop-Tutorial Forum!

Momenteel bezoek je het forum als gast wat betekent dat je beperkte rechten hebt.
Om volledige toegang te krijgen tot het forum dien je een gratis account te registeren heb je al een account? Log dan in.

Tattoo ontwerp maken

Hierin vind je allerlei photoshop gerelateerde activiteiten, zoals kleine wedstrijdjes, opdrachten etc. Laat ook weten wat jij graag zou willen doen / zien!
CotBorg

PSP ervaring: Beginner

Tattoo ontwerp maken

Berichtdoor CotBorg » 18 Okt 2011, 11:00

Ik ben voornemens een tattoo te laten plaatsen. Ik kan echter zeer slecht tekenen/photoshoppen. Misschien wil er iemand op vrijwillige basis mijn idee proberen uit te werken?

Ik zal proberen te omschrijven hoe ik het voor ogen heb:
De tattoo hoeft niet te groot te worden. Iets van max. 6 bij 6 cm.

Er moet een hart gevormd worden van de letters: "Voor altijd in mijn hart"
Bovenin in het hart (waar het puntje naar het midden wijst) begins je met de letter V. Vervolgens de rest van de teskt die weer eindigt bij die V.
Het mogen stevige robuuste letters zijn. Misschien wel met een "tribalachtige" uitstraling. Maar dit hoeft niet persé. De tekst moet wel goed leesbaar blijven.
In de ruimte midden in het hart moeten dan drie namen komen. Dus daar moet nog ruimte voor overblijven.

Ik hoop dat er een photoshopper is die hier iets creatiefs mee kan doen! Ik hoor het graag.

Share This

Gloomy

Re: Tattoo ontwerp maken

Berichtdoor Gloomy » 18 Okt 2011, 13:06

sorry dat ik het zeg.
maar is hier niet de tattoo zetter voor?
om een tattoo te tekenen die voor jou goed genoeg is om geplaatst te worden?
hij is juist die persoon waar aan je dit soort dingen hoort te vragen omdat ze er van alles van af weten ;)

CotBorg

Berichtdoor CotBorg » 18 Okt 2011, 13:20

Dat klopt, maar ik wil een zo goed mogelijk voorbeeld hebben om bij de tattoo studio duidelijk te maken wat ik wil. En misschien maakt iemand hier gelijk zo'n mooi voorbeeld dat ik die gebruik?

Gloomy

Berichtdoor Gloomy » 18 Okt 2011, 16:50

het is een beetje veel werk voor iets wat niet eens hoog nodig is.
Meestal als je een tattoo laat zetten ga je eerst langs de artiest, zeg je wat hij wilt
maakt hij een schetsje, en dan mag je daar op en aanmerkingen over geven.

Het enige verschil is met als je van ons al een voorbeeldje vraagt is dat je een buitenstaander vraagt iets te maken
die er lang niet zo veel expertise in heeft als de tattoo artiest zelf, en dat er een grote kans is dat de gekozen tattoo
niet in uitgevoerd kan worden door de artiest zelf.

Ik denk echt dat je er het meeste baat bij hebt als je de tattoo artiest de eerste schets laat maken.
Dat scheelt ons ook weer werk ;)

( ow en PS. een tattoo ontwerp is meer teken werk dan photoshop werk ;) dus ik zou dan iig nog langs een teken forum gaan )

zeeshan

Berichtdoor zeeshan » 30 Dec 2014, 07:47

Met een leuk concept of een prijzen sponsering, kan er wel een wedstrijdje georganiseerd worden dus.

Zal eens een keertje kijken in het nieuwe jaar om iets organiseren.

Altijd leuk, beoordelen van creativiteit......

Terug naar “Activiteiten”