Moderators: Gloomy, Walter, Mittch
Walter schreef:hoi helma, geen probleem hoor, kan iedereen gebeuren. Anders moet je gewoon even een domeintje helmadesigns.nl ofzo aanvragen. Tegenwoordig heb je voor 20 euro per jaar al prima hosting en registratie, en dat is geen geld. Dan kan je gewoon je designs uploaden naar je eigen site, overzichtelijk (per categorie?) bij elkaar zetten, en worden ze nooit door iemand verwijderd
Wat betreft de foto's:
- Even nieuwsgierig, op welke manier heb jij die berg 'uitgeknipt'?
- Dat watervalletje/stroompje had mooier gekund. Bijvoorbeeld door het onderaan (onderkant van het water, niet de berg) over te laten gaan in een soort stroompje wat van de berg, naar links dus, afloopt. En nog mooier, als dat stroompje een bocht maakt en uit zou komen bij de plek van de derde grote steen vanaf midden-voor! Het water zoals het nu is, is er iets teveel opgeplakt. Niet genoeg 3d/realistisch ivm de rest van de omgeving.
- nu blijkt dat de vrouw op de boomstam een foto is, en niet zelf erop gezet. Dan klopt het dus wel dat ik vond dat dit heel goed gedaan was. Maar ik blijf erbij dat je de onderrug/boomstam iets minder donker had moeten maken. De foto die je gebruikt hebt heeft al wel een schaduw, maar had deze dan iets minder donker meegenomen.
- bij die foto van je waterval zie je precies wat ik bedoel. Het komt ergens op uit, en het geheel lijkt realistischer. met diepte en beter.

helma schreef:Even een klein vraagje voor de finale. Mag je wel brushes gebruiken? Zoals bv. maan of takken van bomen?

Mittch schreef:helma schreef:Even een klein vraagje voor de finale. Mag je wel brushes gebruiken? Zoals bv. maan of takken van bomen?
Nee sorry Helma, dit zijn te veel beelden van zichzelf. Het is juist een opgave om iets te maken met het gering aantal beelden dat je krijgt aangeleverd
Groetjes
Staywithxme__ schreef:Hey jongens,
Sorry maar ik haal het echt niet meer om mijn foto op tijd in te leveren
Ben vorige week heel druk bezig geweest met school en plotsklaps is mijn opa afgelopen zondag overleden
Heb dus o.a. vanalles moeten regelen enz, morgen de begravenis
Ik heb nog niks, dus kan ook niks inleveren!
Ik hoop dat jullie dit begrijpen en ik wens de andere twee heel veel succes!
Sorry![]()
Groetjes, Nikki
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten