Wat vinden jullie???

Hier kun je even chatten, of andere berichten kwijt die niets in de andere subfora thuis horen

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Wat vinden jullie???

Berichtdoor (.)(.) op ma jun 29, 2009 17:43

Een vraagje.....

Ik kom pas sinds kort op t forum en als ik eerlijk ben lijkt t me best gezellig hier. Toch valt t me op dat het redelijk rustig hier is.
Er zijn ideeen voor activiteiten en dingen als svdw enzo maar als ik naar de datums kijk dat er gepost werd in die topics dan zie ik dat er weinig mee gedaan word. Ook vind ik het forum niet als een echt photoshopforum uitzien, hiermee doel ik op de looks van t forum. Er lopen genoeg mensen met ps-skills rond die daar aan kunnen werken, denk aan een mooie header, knoppen enzo....

Hoop niet dat jullie dit als kritiek zien, ik wil zelf gewoon nog wat bijleren, meer niet.. maar dat viel me dus op en vandaar dit topic...
Wat vinden jullie?

Wie heeft er zin om meer tijd en energie in bijv de svdw-wedstrijden te steken? (leuk idee: maak een leuke header voor het forum-wedstrijd)

Greetz :)

Afbeelding
(.)(.)

Re: Wat vinden jullie???

Berichtdoor GekkeWouter op ma jun 29, 2009 17:58

Hier is inderdaad al eerder over gepraat, maar nooit echt gebeurd. SVDW lijkt de meeste van ons volgens mij ook leuk, blijf ik een goed idee vinden. De stijl van het forum wil ik ook graag veranderen (ook al hoort blauw wel bij photoshop) alleen is dat ontzettend veel werk, om knopjes etc. te ontwerpen. Maar ik denk dat we hier best mee bezig kunnen...
GekkeWouter

Berichtdoor (.)(.) op ma jun 29, 2009 18:13

Inderdaad veel werk maar wat ik al zei maak een wedstrijd: Wie maakt de mooiste header.. Wie maakt de mooiste knoppen..
Of gewoon met een paar man aan de slag.. Of...
Hier komen allemaal creatieve mensen.. dus kom allemaal eens met ideeen en laat ons wat doen..
Wat vinden jullie ervan als ik morgen een svdw wedstrijd opstart en bijv een kleur deze zwart-wit foto in battle ofzo?
Afbeelding
(.)(.)

Berichtdoor Walter op ma jun 29, 2009 22:12

Hm, we hebben het hier inderdaad eerder over gehad. Het is inderdaad zo dat het allemaal leuker kan, mooiere header en buttons etc. Maar heb jij wel eens met phpbb gewerkt? Het is zeer veel werk om dat allemaal te regelen. Als er een header gemaakt wordt bij de nu passende rest-layout kan dat volgens mij redelijk eenvoudig erin gedaan worden. Het probleem zit hem in een compleet nieuwe layout, zoveel buttons, kaders, knopjes etc die je mee moet designen...
Overigens vind ik het nu een overzichtelijk geheel, en ook eem prima blauwe kleur :P

Wat overigens ook vaak vergeten wordt is de gehele stijl. Een header is makkelijk gemaakt, maar om te zorgen dat het geheel er allemaal goed uitziet, en dus ook mooi bij elkaar past, en niet te donker is etc, dat is een stuk lastiger.
Walter
Site Admin

Berichtdoor GekkeWouter op di jun 30, 2009 13:33

klopt, als je 1 ding verandert moet je meteen alles doen, anders ziet het er niet uit. Dan moet je dus de header doen, maar ook alle knopjes, van "quote" tot het kleine mail icoontje in je profiel info.
GekkeWouter

Berichtdoor (.)(.) op di jun 30, 2009 17:34

Oke is idd veel werk. Zijn ook gewoon ideeen die ik krijg als ik dit forum zie... En wat de battle's aangaat, is daar animo voor? Ik bedoel.. mij lijkt t leuk.. gekkewouter ook maar hoe zit t met de rest.. skills meten trekt altijd mensen van andere fora :P
Afbeelding
(.)(.)

Keer terug naar Offtopic / Lobby