Wat vinden jullie?

Post hier jouw ontworpen creaties met Photoshop. Maak een post voor elk design apart, hierop kunnen andere leden dan reageren en feedback geven.
Hier Banners, headers, websites, achtergronden, etc.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Wat vinden jullie?

Berichtdoor Hattem[NL] op ma jul 21, 2008 20:37

Ik photoshop nu een week ong. en wou wel is weten wat jullie vonden van wat ik deze avond heb gemaakt :?:

Afbeelding

Hattem[NL]

Re: Wat vinden jullie?

Berichtdoor skydevil op ma jul 21, 2008 22:20

ziet er goed uit:D

btw: hoe krijg je die hele kleine vierkantjes eroverheen ?? ( ben nog een beginner :P)
skydevil

Berichtdoor Nathan op ma jul 21, 2008 23:42

Ik vind hem wel cool gemaakt :P
skydevil schreef:ziet er goed uit:D

btw: hoe krijg je die hele kleine vierkantjes eroverheen ?? ( ben nog een beginner :P)

Met een pattern, of erop geplakt en de opacity verlaagd, er zijn meer mogelijkheden :wink:
Afbeelding
Nathan

Berichtdoor Hattem[NL] op di jul 22, 2008 07:06

skydevil schreef:ziet er goed uit:D

filters er over gedaan, eerst wolken en dan gekeken naar filter ie van die vierkantjes had toen kwam de achtergrond dr uit :P
Hattem[NL]

Berichtdoor Walter op di jul 22, 2008 09:53

Leuk gemaakt. Klein detail, omdat het om poker gaat zou ik links en rechtsboven bijvoorbeeld een flush en een straat leggen? (in rood en zwart?)
Walter
Site Admin

Berichtdoor Hattem[NL] op di jul 22, 2008 14:01

Walter schreef:Leuk gemaakt. Klein detail, omdat het om poker gaat zou ik links en rechtsboven bijvoorbeeld een flush en een straat leggen? (in rood en zwart?)

ik heb hem alleen gemaakt voor even een paar dignen te proberen,niet om echt een thema.
maar tog een goed idee:P
Hattem[NL]

Berichtdoor Mr.RayBan op wo sep 24, 2008 20:14

Je merkt wel dat je het nog niet lang doet maar voor 1 week vind ik het best goed! Het enige wat ik erop zou willen aanmerken is dat die spatter of wat het ook is, bovenaan, nogal wazig is tegenover de rest van je afbeelding. Misschien omdat je het teveel vergroot hebt. Misschien heb je het expres zo gemaakt, maar het geeft toch een nonchalant effect. Dus dat zou ik in de toekomst wel vermeiden...

veel succes nog!
Mr.RayBan

Keer terug naar Algemeen Showroom + Feedback