Als je wat alleen in de titel bar zet betekent dat een groot deel van de mensen het over het hoofd zal zien. Vele openstaande tabs maken het tekstgedeelte op je browser tab klein. De titelbalk linksboven kijken de meeste mensen niet naar, en bij meerdere browsers ontbreekt deze zelfs.
Achtergrond valt meer op als de website, maakt het lastig leesbaar. Bovendien doet de achtergrond en de gehele vormgeving niet vermoeden dat het om een web bedrijf gaat.
Bij website design is het belangrijk dat je beargumenteerd kan ontwerpen. Zover ik hier zie hou je je niet aan veel basisrichtlijnen zoals aangegeven in de standaard usability guidelines (usability.gov voor meer info). Doe bijvoorbeeld een You-are-here indicator in je menu, nu kan je niet zien waar je bent op je website.
Off topic maar als je dit echt serieus wilt gaat gebruiken heb ik nog wel de volgende tips die meer over bedrijf gaan als ontwerp.
Als je bedrijf W3C gerelateerde problemen oplost is het minste wat je moet doen zorgen dat je eigen site valide is volgens de laatste richtlijnen, waar je klanten ook mee willen werken. Je pagina's hebben XHTML 1.0 Strict allemaal tussen de 20 en 40 errors... Dat je voldoet aan oude standaarden (HTML 4.01) en dan nog niet eens de Strict variant zegt genoeg voor veel mogelijke klanten.
Wil je serieus overkomen verwijder dan de Google Ads uit je website... Kan makkelijk op een informatieve website, maar een bedrijf haal je er mee naar beneden.
Je zegt incl. tax van 19%, als je dat zegt ben je ook verplicht je kamer van koophandel nummer te tonen volgens de wet.
Waar kan de klant contact opnemen op de site?
Hoe oud ben je? Is 2,50 per uur betaald krijgen niet diep onder het minimumloon?
De homepagina is alles behalve SEO friendly, behalve het menu staat er geen tekst waardoor google het ziet als een pagina zonder inhoud. Ik zie nergens keywords in de bron, laat staan dat deze overeen komen met de tekst. Een tabel gebruiken voor het menu is echt not-done.
The prices are simple zeg je op de marketingspagina, maar ik heb geen flauw idee wat betaald moet worden want de site word op 1500 pagina's aangemeld waar per click betaald moet worden. Loopt dit door? Hoeveel kost het gemiddeld? Snap niet hoe je op de 10% stijging van unique views kan komen. Stel dat je met een grote website bij jou komt, tienduizend unieke bezoekers per dag, dat wil zeggen dat je met die 1500 links heel wat bezoekers moet genereren. Aan de andere kant kan er iemand langskomen met een totaal onbekende website. Voor hem kan het aantal bezoekers zo verdubbelen.
Het aanmelden bij een advertentie network is als vorm van marketing overigens achterhaald, helemaal omdat het niet SEO friendly is.
Ik laat het hier maar even bij, heb nog een usability rapport om af te typen.. Vragen zijn welkom