Website klacht

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Website klacht

Berichtdoor tjeckit op wo mei 26, 2010 22:13

Hallo leden en gasten,

probleem:
Nou, ik heb beetje rond gekeken op het website, en ik dacht ik kijk even bij het reacties om vragen te antwoorden, ja hoor ik moet super lang naar beneden scrollen omdat er honderden smilies gebruikt word.

Oplossing:
Een script maken die smilies blokkeert bijvoorbeeld maximaal 5 smilies in het bericht en het lengte ook niet te lang bijvoorbeeld maar 500-1000 letters net als bij youtube :)

Deze probleem vond ik het ergst bij : http://www.photoshop-tutorials.nl/3D-Gr ... maken.html het website werd helemaal vetraagt door die smilies.
Met Vriendelijke Groet,
Tjeckit

tjeckit

Re: Website klacht

Berichtdoor Gloomy op wo mei 26, 2010 22:57

hey hey

je hebt helemaal gelijk, het is inderdaad erg irritant.
gelukkig gaan we aan de slag met een hele nieuwe web-layout en dan stappen we van het huidige CMS af.
bedankt voor de reactie erop, als je eventueel vragen hebt over de tutorials kan je die natuurlijk ook gewoon op het forum stellen ;)
Gloomy

Berichtdoor Walter op do mei 27, 2010 11:44

er zit inderdaad wel een spambeveiliging op tegen bots, door de code, maar niet tegen vervelende bezoekers die dat zelf doen. Zon script klinkt inderdaad goed, maar dat was er niet.
En wat gloomy aangeeft, binnenkort wordt hier een hoop veranderd :)
Walter
Site Admin

Berichtdoor skydevil op do mei 27, 2010 18:21

Het was mij eigenlijk nooit opgevallen (dit komt vooral omdat ik nooit op de site zelf zit), maar toen ik net op die link klikte flipte opeens mijn hele browser. Hij liep eerst vast en toen laadde hij nog eens een minuut. Dus het is zeker een goed idee.

En mooi dat de site veranderd word, om eerlijk te zijn was het misschien ook wel nodig, want ik ben er al een hele tijd niet meer op geweest, mede omdat er weinig nieuws op staat. ;)
skydevil

Keer terug naar Vragen, Klachten & Suggesties (*** Hier ALLEEN over website en forum; Photoshop - zie beneden!)