weet niet waar te plaatsen

*** Vragen over Photoshop, zie forum beneden! ***
Heb je vragen, klachten en/of suggesties over de website of het forum van Photoshop-Tutorials, dan kan je hier terecht.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

weet niet waar te plaatsen

Berichtdoor benjamin17 op do jan 13, 2011 15:40

Hallo,

ik ben een tijdje op zoek na een mooie poster van Prison Break (de serie) maar ik kan geen mooie poster vinden,
dus wil ik een bestaande foto van internet halen en een beetje bewerken, nu is mijn probleem, ik heb geen verstand van Brushes enzo dus ik kan de afbeelding ook niet mooier krijgen en wat unieker
nu is mijn 2de probleem dat de afbeelding niet goed is, ik probeer te uploaden naar een website die Posters maakt alleen is mijn foto niet scherp genoeg en ik heb een minimale resolutie nodig van 1700 pixels, daar snap ik al helemaal niks van.

ik heb een vraag misschien wil iemand mij helpen met de volgende dingen

1) de volgende quotes zou ik er wel graag inbewerkt willen hebben : ( 'just have a little faith' en 'keep you frends close, but your enemy closer' en 'But if we lose ourselves, we lose everything en de laatste; 'I choose to have faith, it's the one that keeps me goin)g, dat zijn een paar qoutes uit Prison Break en zou ik er wel graag inbewerkt willen hebben.
2) dat de pixels minimaal 1700 zijn en scherp. ik weet niet als dit praktisch kan maar dan hoor ik het wel!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen !

deze afbeelding zou ik dan die tekst in willen en dat probleempje met minimale pixels 1700

ik hoop dat u mij kunt helpen dat zou ik zeer op prijs stellen !

Hartelijk dank voor u aandacht

dit is het plaatje Afbeelding

benjamin17

Re: weet niet waar te plaatsen

Berichtdoor Gloomy op do jan 13, 2011 17:46

het plaatje is te onsherp om een poster van te maken..
de reden dat de poster maken het niet gaat doen is omdat een gemiddelde poster a3 of a2 formaat is. met een resolutie van 300 DPI
DPI betekend hetzelfde als Pixels per inch.
hoeveel pixels worden er afgedrukt in een inch op papier..

als zij dus zeggen: een resolutie van 1700 pixels. betekend dat waarschijnlijk dat de breedte van de afbeelding minimaal 1700 pixels moet zijn. de gene die je net plaatste is dat bij lange na niet.
dus sorry wij kunnen je ook niet helpen.
Gloomy

Keer terug naar Vragen, Klachten & Suggesties (*** Hier ALLEEN over website en forum; Photoshop - zie beneden!)