Wel adobe bridge in het Nl, maar niet photoshop? [OPGELOST]

Stel hier je vragen i.v.m Photoshop cs, cs 2, cs 3, cs 4, etc.

Help elkaar met het beantwoorden van vragen, dan heeft iedereen snel antwoord.

Moderators: Gloomy, Walter, Mittch

Wel adobe bridge in het Nl, maar niet photoshop? [OPGELOST]

Berichtdoor juliska op zo sep 16, 2007 19:21

Hallo, ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want ik heb dus wel bridge in kunnen stellen in de Nederlandse taal, maar adobe photoshop lukt het me niet (CS2) enig idee? Of zou het aan mijn versie zelf liggen?
al vast bedankt

Groetjes Juliska

juliska

Berichtdoor Walter op zo sep 16, 2007 20:54

hey. Als je van Adobe Photoshop CS de engelse versie hebt, kun je deze niet instellen in het Nederlands. Wel kun je bij de setuptaal Nederlands kiezen, maar Photoshop zelf, het menu etc, blijft Engels. Maar wil je hem per se naar het Nederlands hebben? Omdat de meeste Photoshoppers de Engelse versie hebben (ook in NL), gebruiken wij in de tutorials de Engelse termen, dus dan is het voor jou alleen maar makkelijk als die engels blijft :P.
Mocht je iets met Nederlandse termen gelezen hebben, wij hebben ook een tutorial met alle vertalingen Engels-Nederlands:)
Walter
Site Admin

Berichtdoor juliska op ma sep 17, 2007 12:59

Ik heb idd wel de lijst met vertalingen uitgeprint, maar ik heb via mn school het boek adobephotoshop cs2 in het nederlands gekregen, dus dat is erg verwarrend met het leren en lezen van ned naar engels, maar ik zal het ermee moeten doen,
thanks
juliska

Berichtdoor Walter op ma sep 17, 2007 13:05

Hm, dat is inderdaad wel vervelend, maar voor zover ik weet is dan de enige oplossing om te zorgen dat je de Nederlandse versie Photoshop krijgt...
Wat betreft je boek en de lijst. Het is inderdaad niet de handigste manier om met zon lijst steeds alles op te zoeken, maar op de specifieke termen na zijn de tutorials hier wel in het Nederlands uitgelegd :) En veel termen ken je waarschijnlijk al, of lijken op elkaar (Image > Afbeelding, Gaussian Blur > Gaussiaans vervagen, etc) :P
Walter
Site Admin

Keer terug naar Photoshop - Support