Ronde 3 - Vrije keuze

Het nieuwjaarstoernooi van Photoshop-Tutorials.nl.
Prijzenpot twv 30 euro.
Cha0z
Erelid
PSP ervaring: Beginner

Re: Ronde 3 - Vrije keuze

Bericht door Cha0z » 20 jan 2008, 15:08

ShiftSix :
Zeer mooie creatie, je hebt goed kleurengebruik erin verwerkt.
Je blending is zeker oké!
Ben er helemaal van weg. :)

lOvOl :
Ik vind het goed gedaan, hoewel ik het plaatje iets te donker vind..
Het is natuurlijk de bedoeling om op de auto te letten, want daar is iets aan gedaan..
Maar ik had graag nog iets aan de achtergrond gezien, iets wat het geheel wat opbeurt.

Dave :
Hmm, ik vind je creatie niet zo sterk.
Oké, je filters en aanpassingen passen wel bij de stijl van het plaatje.
Maar dat is dan ook het enige, je hebt in mijn ogen gewoon een zwart-wit plaatje en daarop wat gekleurde lijntjes.
Ik had persoonlijk graag ietsje meer aanpassingen gezien.

Conclusie : Ik vond de inzending van Shiftsix het sterkste, en uit de andere 2 heb ik lOvOl verkozen..
Dus besluit ik dat Dave deze ronde mag afvallen.
Latest:
Afbeelding

Walter
Eigenaar
PSP ervaring: Gevorderd

Bericht door Walter » 21 jan 2008, 02:26

Shiftsix
Ik zal het kort houden. Je hebt een hele mooi creatie gemaakt. Je bent vooral creatief geweest en dat was hier belangrijk. En erg netjes afgewerkt. Het blijft een grote afbeelding met veel technieken erin, en dus erg subjectief, maar het oogt gewoon heel mooi. Je hebt er veel aan gedaan, dat is zeker te zien. Enige is dat van mij dat witte licht in het midden iets minder sterk had gemogen.
Volgens mij komt steeds hetzelfde hoofd van die vrouw terug, in een andere kleur, ook leuk gedaan. Is dat trouwens Famke Janssen?

Lovol
Je hebt opzich een origineel idee, alleen is het weinig creatief met wat betreft eigen dingen die erin verwerkt zijn, technieken etc.
Het is weliswaar mooi afgewerkt, maar het zijn 'alleen' de kleuren. Overigens vind ik, maar dat is persoonlijk, de originele zilvere mooier dan deze kleurencombinatie. Het is wel leuk, maar ik denk bijvoorbeeld dat deze kleuren niet veel verkocht zouden worden :).

Dave
Bij jouw zie ik weinig eigen inbreng of creativiteit. Wat je gedaan hebt met die oranje 'draad' is wel leuk, maar zoals Rik ook zei niet zo goed afgewerkt. Wat me gelijk opviel is dat bij haar linker bovenbeen rechts eroverheen gaat, en links niet ver genoeg doorgaat. En het had beter geblend mogen worden.

Bij mij is het Shiftsix, Lovol, Dave.

Dit betekent dat Dave dus deze ronde afvalt.
Je bent verder wel verzekerd van een 3e plaats, en dus ook een Bol.com bon t.w.v 5 euro. Deze bon zal thuisgestuurd worden, dus als je je adres wilt mailen naar walter @ photoshop-tutorials.nl, zullen wij je de prijs opsturen :) De overwinningsbatch zul je ook later per mail ontvangen.

Dave

PSP ervaring: Beginner

Bericht door Dave » 21 jan 2008, 14:48

is goed, email is gestuurd.
photoshop , illustrator

Gesloten